ET

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

ET

Příspěvek od Vita.z31 »

Nevite nekdo et seriovych kol?
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

tusim 35?, ale nejsem si jistej
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

40.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

jo tak 40. 35 maj ty kola co mam ted sorac :wink:
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 »

Pohoda, dekuju
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 »

Dalsi otazka. Necha se zmenit roztec z 5x120 na 4x114,3? Jestli jo tak co to vydrzi a jak se to provede?
Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM »

jestli myslíš podložky tak to nikdo neudělá :scratch: z pěti na pět nebo ze čtyr na čtyry různý rozteče jdou.... ale tohle.... kdysi sem to sháněl... každopádně ve firmě mi řekli že to neudělaj páč bych se s tim někde zabil :-D

a min. tloušťka podložek se změnou je 25mm
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 »

To je zle, ale mam pocit ze to nejak udelat jde, ted mi kolega v praci povidal ze na ty oranzove filcii(rrs)ma taky zmenu roztece z 4x100 na 5x130. Jen nevim jak a co to vydrzi
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

mno a nema tam hozenyho neco z jineho auta jako treba golf nebo octavia...
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

Jde udělat z 5x114 na 4x114 použiješ jednu díru a tři vyvrtáš ale pokud je jiná rozteč děr tak to nejde, ( jde ale jedna díra bude ovál :lol: )
PS: upřimnou soustrast dopředu
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 »

No vidis, tak dam nejdriv jedny a zmenim roztec ze 4x114,3 na 5x114,3 a pak dam druhy a bude to :lol: :lol:
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK »

Tak to abys mel kola aspon s ET90..kdyz tam naskladas ty podlozky... :lol: :lol:
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo »

zmena roztece ide skor z kazdej na kazdu, jedine moze byt problem ze sa mozu prekryvat a vtedy sa neda.

su to podlozky min 25mm, ako uz bolo pisane.

na http://www.spurverbreiterung.de/index.php?lan=de&ecu=

si viete pekne pozriet co na co sa da, nie su sine najlacnejsie, ale ma to TUV a kvalita je slusna.
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

remo píše:zmena roztece ide skor z kazdej na kazdu, jedine moze byt problem ze sa mozu prekryvat a vtedy sa neda.

su to podlozky min 25mm, ako uz bolo pisane.

na http://www.spurverbreiterung.de/index.php?lan=de&ecu=

si viete pekne pozriet co na co sa da, nie su sine najlacnejsie, ale ma to TUV a kvalita je slusna.
Pisou "Eine Adaption von Vier- auf Fünf-Lochkreis ist von 95/4 bis 100/4 auf 130/5-Lochkreis oder innerhalb desselben Lochkreises (z.B. 100/4 auf 100/5) möglich" takze bych rekl ze 4*114.3 na 5*114.3 jde...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo »

ja nemecky teda moc nerozumiem

ale kedze som s tym robil tak viem ze problemovych zmien bolo velmi malo

dokonca sa stalo ak taku ako sme potrebovali nemali, tak vyrobili na poziadanie.
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Odpovědět