tohle tema nema cenu..plno predsudku vysledek nikde..bylo par "normalnich" nazoru, za ty dekuji..presne tohle mi bylo psano kdyz sem se jako novacek rozhodl swapovat na SR...na to se vyser..SRje sklenenej motor....CA je lepsi....vysledek? SR se s CA absolutne neda srovnavat, sem rad ze sem si tenkrat stal za svym a nepustil se do generakly CA...
Prijde mi hodne zvlastni ze napriklad blazen...kterej porad mluvil o tom ze si chce dat VG30DETT do SX je najednou proti Z32 a uprave VG s tim ze ten motor bude drazsi na stejny vykon (neber to jako narazku nebo neco podobneho..jen proste nechapu proc ho teda chces?)
A v neposledni rade....muzete mi vysvetlit jak kdokoliv z vas muze tvrdit jak ja budu jezdit nebo jezdim? Kdo z vas se mnou jezdi?
V prvotni fazi tematu sem se jen ptal jestli se da sehnat kastle na kolech..bez motoru...treba i s notama...ze bych pomalinku zacal neco pachat....zvrhlo se to na debatu a porovnavani motoru...to sem jeste bral...v poho..treba se o upravach VG dozvim vic, ale to co se tady deje ted to uz je moc........prosim o uzamceni tematu
Kastle Z32
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Hele nic si z toho nedelej, ja se osobne priznam ze chci rb26dett, jen nevim jak udelat, se skylinem se tu jezdit neda a prihlasit to v anglii vyjde na 120t rocne, a jeste nevim jestli ma cenu to nekam swapnout. Stejne to nakonec dopadne tak, ze si nekdy poridim 300zx nebo supru a bude pokoj budu uspokojen :-D
a jak to teda dělaj japonci se street legal drift cárama auta sou na normální ježdění a sem tam nějakou drift session a auta jim jezděj furt párkrát sem viděl že se rozpad motor ale je to minimum s těch aut co tam pravidelně učastněj těhle závodů
takže myslim že neni nerealný postavit 400 konový auto který vydrží 100K km
jen ještě nevíme jak na to :-D
takže myslim že neni nerealný postavit 400 konový auto který vydrží 100K km
jen ještě nevíme jak na to :-D
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
blázen dostudoval vše co je potřeba k swapu a zjistil, že na to nemá, ale proti celé 300zx z32 nemám už vůbec nic... koupil bych si ji ale 500k z32 bude stát půl milionu,možná víc a 400k CA18DET né víc než polovinu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
hele mirku nebereš si to nějak moc osobně? jedinej kdo tu má osobní výpady seš ty, když neberu jizlivou ironii geroxe, protože on jinak psát neumí ...
ale klidně ti to zamknu, jestli si to přeješ
btw. nezapomeň, že je tříkilo o 400kg těžší, což na jízdních vlastnostech bude hodně znát, nechápu, jak někdo půže postavit sporťák, i když je to spíš pohodlný GT a tím se to vysvětluje co váží stejně jako můj kombík
ale klidně ti to zamknu, jestli si to přeješ
btw. nezapomeň, že je tříkilo o 400kg těžší, což na jízdních vlastnostech bude hodně znát, nechápu, jak někdo půže postavit sporťák, i když je to spíš pohodlný GT a tím se to vysvětluje co váží stejně jako můj kombík
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
moje osobni vypady? supr....omlouvam se....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde