s14 na sauto.cz
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
po 194 tis? super..to mam jeste cca 50 tis km cas :-d
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
GO only nebo rovnou GO a lepčejší performance?Design píše:ta bíla s14 je moje ted si proni jedu
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
S13 mozna...u S14 je to podstatne min ...mam to kousek od prace tak se na to pristi tyden muzu jit mrknout..dneska delam do vecera...Vita.s13 píše:Za ty prachy sis mel koupit blaznovu s13. Nevim ze ty lidi si neuvedomujou ze to auto je pomalu novy. A ze na stejnej "skill" s14 ci s13 se dostanou po investici cca 200tis. Kdyz nepocitam nakupku auta. Jinak hodne stesti ale rekl bych ze dobra koupe to asi nebude
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
V podstate se to vyrovnava, s14 ma drazsi porizovaci naklady ale performance a dily jsou levnejsi. Teda pokud nekoupis vrak za 80t.Mirek píše:S13 mozna...u S14 je to podstatne min ...mam to kousek od prace tak se na to pristi tyden muzu jit mrknout..dneska delam do vecera...Vita.s13 píše:Za ty prachy sis mel koupit blaznovu s13. Nevim ze ty lidi si neuvedomujou ze to auto je pomalu novy. A ze na stejnej "skill" s14 ci s13 se dostanou po investici cca 200tis. Kdyz nepocitam nakupku auta. Jinak hodne stesti ale rekl bych ze dobra koupe to asi nebude
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
psal jsi "kdyz nepocitam nakupku auta"! proto sem to napsalVita.s13 píše:V podstate se to vyrovnava, s14 ma drazsi porizovaci naklady ale performance a dily jsou levnejsi. Teda pokud nekoupis vrak za 80t.Mirek píše:S13 mozna...u S14 je to podstatne min ...mam to kousek od prace tak se na to pristi tyden muzu jit mrknout..dneska delam do vecera...Vita.s13 píše:Za ty prachy sis mel koupit blaznovu s13. Nevim ze ty lidi si neuvedomujou ze to auto je pomalu novy. A ze na stejnej "skill" s14 ci s13 se dostanou po investici cca 200tis. Kdyz nepocitam nakupku auta. Jinak hodne stesti ale rekl bych ze dobra koupe to asi nebude
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
A ja to napsal aby si dotycny uvedomil ze s14 za 80t nebude zadna vyhra a ze muze, a rekl bych ze s tohle cenou to bude pravdepodobne, narvat hodne penez jen do oprav a potom bude koukat na kolik ho vlastne vysla s14 v serii v rozumnym stavu, nic proti tobe blaznovo auto je v top stavu se stage2 a jeste za hodne dobrou cenu. Ale at si na to kazdej prijde sam az narve do auta penize o kterejch neni ani slune mluvit. Neni vse jednoduche jak se zdaMirek píše:psal jsi "kdyz nepocitam nakupku auta"! proto sem to napsalVita.s13 píše:V podstate se to vyrovnava, s14 ma drazsi porizovaci naklady ale performance a dily jsou levnejsi. Teda pokud nekoupis vrak za 80t.Mirek píše: S13 mozna...u S14 je to podstatne min ...mam to kousek od prace tak se na to pristi tyden muzu jit mrknout..dneska delam do vecera...
Jestli se potkal tak to můžou bejt jen ventili.. udělá GO hlavy skontroluje spodek a mohlo by to bejt v poho...killman píše:on chtel s14 a ne blaznovo auto :-D slysel,ze se ten motor potkal
A bude na 100 až 120tis... ovšem záleží co vše tam bude ještě v pi jako turbo , nápravy , brzdy atd atd...
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
tu ti nikto nic nevyfoukl to auto prislo v patek a v pondeli se slozila zaloha a cekalo se na papiri tri tydni takze sme byli prvniMarian píše:Kentoya píše:mrtvý turbo, slabší brzdy, podvozek velmi dobrý, lehounce kleplé opraveno, zamluveno, kupuje se
Zdar tak to jsi mi ty vyfoukl to SX:) v jakým bylo stavu????
to mi radsi ani nerikej,moje srko ma 174 tis. km a slape jako hodinky a to musim zaklepatKentoya píše:když se potkal, tak už byl vytahanej řetěz, a když byl vytahanej řetěz, tak to auto muselo mít najeto nejméně 200, a jestliže má najeto 200, tak klika šály ojnice kroužky těsnění řetěz, možná olejové čerpadlo a vačky, řekl bych to zkráceně, prostě celá GO
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress