Trochu OT: fouklý těsnění na BMW 745
- V-Eagle
- user
- Příspěvky: 390
- Registrován: 27.09.2004, 15:28
- Bydliště: Praha / Podebrady
- Kontaktovat uživatele:
Trochu OT: fouklý těsnění na BMW 745
Kamarád má starou 745 /3,2L turbo/. Má nějaký úpravy, zvedal plnící tlak lehce přes jeden bar. A fouklo mu těsnění pod hlavou. Měl asi něco od Kaliny /kov - kligerit - kov/. Neví, jestli se to stalo kvůli špatnýmu těsnění nebo třeba špatným dotažením. Jakej na to máte názor? Někdo tu těsnění od Kaliny má, jaký máte zkušenosti? Jak se má kovový těsnění dotahovat? Jen jednou, nebo po nějaký době ještě dotahovat? A jaký jsou další možnosti kovovejch těsnění? Měď?
Re: Trochu OT: fouklý těsnění na BMW 745
no v prvom rade to od kaliny nie je kovove, kovove su len z kovu, nie je tam klingerit, bezny material je nerez potiahnuta specialnym filmom. Medene su len hodne specialne. dotahuje sa rovnako ako normalne, akurat musis mat kvlaitne rovne stycne plochy. tazko povedat preco fuklo to povodne tesnenie, ideal by bolo urobit fotku ked to rozoberie...V-Eagle píše:Kamarád má starou 745 /3,2L turbo/. Má nějaký úpravy, zvedal plnící tlak lehce přes jeden bar. A fouklo mu těsnění pod hlavou. Měl asi něco od Kaliny /kov - kligerit - kov/. Neví, jestli se to stalo kvůli špatnýmu těsnění nebo třeba špatným dotažením. Jakej na to máte názor? Někdo tu těsnění od Kaliny má, jaký máte zkušenosti? Jak se má kovový těsnění dotahovat? Jen jednou, nebo po nějaký době ještě dotahovat? A jaký jsou další možnosti kovovejch těsnění? Měď?
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- V-Eagle
- user
- Příspěvky: 390
- Registrován: 27.09.2004, 15:28
- Bydliště: Praha / Podebrady
- Kontaktovat uživatele:
Aha. No vypadá to, že ten člověk, co mu to dělal, to už potom nedotahoval, takže příčina může být tady. Až budou fotky, nahodim je sem.
Sériově to tlačí 0,5 bar, ale některý blázní foukaj i přes 1,5. Navíc on má zbytek věcí na motoru připravenejch na ten tlak. Snížená komprese, upravený spalovací prostory atd..
Sériově to tlačí 0,5 bar, ale některý blázní foukaj i přes 1,5. Navíc on má zbytek věcí na motoru připravenejch na ten tlak. Snížená komprese, upravený spalovací prostory atd..
vyděl bych v tom jednom baru... mně taky fouklo nadaihatsu po zvýšení talku... Chce to prostě nějaké lepčejší těsnění... zdvojnásobení tlaku je dost...
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- V-Eagle
- user
- Příspěvky: 390
- Registrován: 27.09.2004, 15:28
- Bydliště: Praha / Podebrady
- Kontaktovat uživatele:
Tak tady mám ještě linky na obrázky toho těsnění..
http://members.upc.cz/martin_melicharek ... put_04.JPG
http://members.upc.cz/martin_melicharek ... ni_02s.jpg
http://members.upc.cz/martin_melicharek ... ni_03s.jpg
http://members.upc.cz/martin_melicharek ... put_04.JPG
http://members.upc.cz/martin_melicharek ... ni_02s.jpg
http://members.upc.cz/martin_melicharek ... ni_03s.jpg
-
- user
- Příspěvky: 355
- Registrován: 16.01.2006, 19:43
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele: