...já si právě myslím že všelijaký restrikce a ohyby na to mají docela velký vliv, protože na naprosto sériový S14tce sem naměřil 0,7 a na S14tce co má průchozí sání a výfuk a danej pryč restriktor z plnícího potrubí, tak sem naměřil 0,4. a myslím si že to je právě tím že motoru se podstatně ulehčí nasávání a výfuk, je tam daleko rychlejší odvod spalin, nic je nebrzdí (kat, tlumiče,...), nevím, vysvětluju si to tímhle....ale už se to tady řešilo, proč každej naměří 0,4 když je předepsáno 0,7.....Conrad píše:Ochlazenim to asi nebude ...když ochladíš vzduch tlak naopak klesá Ohyby a restrikce že by dělali 0,1 baru je taky nerealne ...spis bych to prisoudil nejake dalsi uprave. Me se po vymene pouze IC tlak nezmenil ....blázen píše:
podle mě odpovídá stoupnutí tlaku vlivem ochlazení vzduchu větším IC, velikost trubek by na tlak mít takový vliv neměla, spíš se změní čas za jaký je schopno plnit max tlak.. jinak teoreticky bude mít na tlak vliv kdejaká zatáčka a ohyb potrubí,ale to jsou minimální změny
Vseobecny dotaz 200SX
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW