Dily na swap RB25DET

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Dily na swap RB25DET

Příspěvek od Mirek »

Timto bych chtel pozadat osoby, ktere jsou schopny zajistit mi dovoz motoru a veci potrebnych ke swapu (viz seznam nize). Potrebuji, vyslednou cenu po dodani do CR. Vaham mezi upgradem SR20 a swapem na RB Predem dekuji.

Potrebuji:
1)RB25DET !!NEO!! komplet, ECU + ELE atd (je to z modelu R34, potrebuji komplet motor pro swap)
2)RB25DET 5 speed RWD prevodovka
3)Predni napravnice Nissan skyline R33

Popripade bych vzal (neni nutnosti):
4)R34 budiky, idealne se stupnici v km/h popripade oboji (mile i kilometry)
5)RB25DET kardan (kdyz nebude da se nahradit udajne kardanem Z32)

Bez zbytecnych OT, chci se zeptat pokud a za kolik je mozne ty veci dostat ke me do CR. Podle vysledne ceny se bude resit dal. Pokud by to bylo unosny, do konce tohoto roku bych to vzal. ( na SR mam uz potencionalniho kupce)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Harryp
user
Příspěvky: 148
Registrován: 04.09.2006, 09:29

...

Příspěvek od Harryp »

Trošku bych doplnil,převodovku nepotřebuješ,stačí Ti housing,šetři si korunky.Když budeš jo fajnšmekr,dáš tam R90 kasu ze Z31,32 a na ni housing z Patrola K260,nebo Y60,nápravnici si uprav.A pokud máš S13,tak si ji vyřízni z nejbližšího RD Laurela,neboť RD28 nafťák je vlastně tvůj božský RB,jen má palici s dírama na vstřiky a kozy na čerpadlo.

A pokud to tady ještě nikdo nepochopil,počáteční písmeno typu motoru je typ příruby.

L-----L18,L20,L24,L20B,LD20,LD23,LD28.....
R-----RD22,RD28,RB20,RB25,RB26,RB30.....
T-----TB35,TB42,TB45,TD25,TD27....
S-----SD22,SD23,SD33.......
C-----CA14,CA16,CA18,CA20,CD17,CD20.....
V-----VG30,VG33,VG35,VGDE30,VQE30,VQDE33,VQDE35......

Amen. 8)
Uživatelský avatar
Harryp
user
Příspěvky: 148
Registrován: 04.09.2006, 09:29

...

Příspěvek od Harryp »

Dále,Nissan dělá v podstatě jen dva typy RWD kas.

F571,B,C,D a ZF skříňovou R90.Liší se jenom deklama,konzolí řazení a občas polohou táhla,masivitou synchronu.jediná záludnost je ložisko stáláho převodu,to menší.Ale je to záměnný.

Přední tisícihran na kardanu je stejnej u 240Z 1970 a Z32 1994.Takže si ukrojíš a upravíš.A pokud tady nějakej chytrej bude tvrdit,že to je jako špatně,tak ve fabrice tam ten špunt s kloubem taky nalisujou a ovaří.A vyvážení stojí litr.
Uživatelský avatar
Harryp
user
Příspěvky: 148
Registrován: 04.09.2006, 09:29

...

Příspěvek od Harryp »

A Poslední věc,motor.

RB30,byŤ s karbusem a dvouventil,je v každým STE Modrým Patrolu.Má s jednokomorovým karbusem v pohodě 140 koní.A dlší tajemstvíčko,má stejný kozy,snímání,atd jaky zakokrhanej CA18DET,nebo jak se jmenuje.Takže si sežeŇ RB 4 ventilovou Hlavu,je samozřejmě stejná u RB20,RB25,RB26,Já přehrabu špony a vyhrabu ti housing a můžeš stavět.Jo a RB 30,sice bez vačky,ale jinak v pořádku,mi stojí v komoře.A nebude to drahý... :D :D :D
Uživatelský avatar
Harryp
user
Příspěvky: 148
Registrován: 04.09.2006, 09:29

...

Příspěvek od Harryp »

A tímto prosím někoho,Kdo ví,ať tyhlety chytrosti dá někam,kam si můžou sahnout i ostatní,dost jsem se tím psaním vyčerpal...A na dlouho.A psát znova to nebudu. 8)
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

aktual
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

A co RB25DE/DET hlava s vackama? :roll:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

mirku zcela uprimne: od koho tady cekas odpoved?
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

zkusil bych SXOC
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Gerox píše:mirku zcela uprimne: od koho tady cekas odpoved?
Zcela uprimne Idaho, steet racer a ja nevim ty lidi co se tady zacali jeste vyskytovatze vozi veci z venku.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Příspěvek od Idaho »

Mirek píše:
Gerox píše:mirku zcela uprimne: od koho tady cekas odpoved?
Zcela uprimne Idaho, steet racer a ja nevim ty lidi co se tady zacali jeste vyskytovatze vozi veci z venku.
bohužel odem,ne odpoved necekej , když mi řekneš sežen tohel , sežen tohel seženau, ale vybírat to sám nemohu jelikož o tech vasich nissánkách vubec nemám přehled..
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Idaho píše:
Mirek píše:
Gerox píše:mirku zcela uprimne: od koho tady cekas odpoved?
Zcela uprimne Idaho, steet racer a ja nevim ty lidi co se tady zacali jeste vyskytovatze vozi veci z venku.
bohužel odem,ne odpoved necekej , když mi řekneš sežen tohel , sežen tohel seženau, ale vybírat to sám nemohu jelikož o tech vasich nissánkách vubec nemám přehled..
RB25DET NEO VVL s 5 speed prevodovkou (R34 skaj)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Mirek píše:
Idaho píše:
Mirek píše: Zcela uprimne Idaho, steet racer a ja nevim ty lidi co se tady zacali jeste vyskytovatze vozi veci z venku.
bohužel odem,ne odpoved necekej , když mi řekneš sežen tohel , sežen tohel seženau, ale vybírat to sám nemohu jelikož o tech vasich nissánkách vubec nemám přehled..
RB25DET NEO VVL s 5 speed prevodovkou (R34 skaj)
V USA cca 3000 USD aj s prevodovkou.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

kenivruh píše:
Mirek píše:
Idaho píše: bohužel odem,ne odpoved necekej , když mi řekneš sežen tohel , sežen tohel seženau, ale vybírat to sám nemohu jelikož o tech vasich nissánkách vubec nemám přehled..
RB25DET NEO VVL s 5 speed prevodovkou (R34 skaj)
V USA cca 3000 USD aj s prevodovkou.
mam jeden vyhlidlej....2500 + 500 doprava..ale cekam na aktivaci uctu na ebay
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
L.A.M.A.
Member
Příspěvky: 22
Registrován: 24.10.2006, 14:07
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od L.A.M.A. »

pocitas se clem a dph?
Tak mě tu na tom Rencek foru mate...
Odpovědět