Problem s prednymi brzdami
Takze, cakal som nejake konstruktivne vyjadrenia a nie to ze som kupil bastl atd... Cakal som, ze mi navrhnete konkretne dosticky a nie, ze ma tu roznosite na kopytach a pri tom niektory z vas vo svojej 200sx za posledne roky neurobili ani 100km...
Dan na sxoc.com fore tusim tvrdi, ze su to kotuce pre M3 s prevrtanou roztecou na s14. Cize asi az taky bastl to asi nebude... A asi sa opytam na riesenie jeho, aby sa opat nezohli... Dal som ich stocit a uz su poat OK...
Ano isliel skoro celu D1 od Brna az po Prahu cca 220km/h... Ja som sa vtedy na nom slusne smial, pretoze som mu na zaciatku povedal, ze keby ho odmerali, ide rovno sediet. D1 bola v podstate prazdna, z Brna sme odchadzali cca o 23:00 a v Prahe sme boli tesne pred polnocou...
Ozaj s tymi kotucmi som nesprintoval kym boli rovne vobec... Mal som totiz problem z odtavovanim sviecok, takze tento rok som urobil iba jeden sprint a to az po Mimoni...
Takze ak viete poradit, budem rad, ak chcete len mudrovat, nezaujima ma to... DIKI
Dan na sxoc.com fore tusim tvrdi, ze su to kotuce pre M3 s prevrtanou roztecou na s14. Cize asi az taky bastl to asi nebude... A asi sa opytam na riesenie jeho, aby sa opat nezohli... Dal som ich stocit a uz su poat OK...
Ano isliel skoro celu D1 od Brna az po Prahu cca 220km/h... Ja som sa vtedy na nom slusne smial, pretoze som mu na zaciatku povedal, ze keby ho odmerali, ide rovno sediet. D1 bola v podstate prazdna, z Brna sme odchadzali cca o 23:00 a v Prahe sme boli tesne pred polnocou...
Ozaj s tymi kotucmi som nesprintoval kym boli rovne vobec... Mal som totiz problem z odtavovanim sviecok, takze tento rok som urobil iba jeden sprint a to az po Mimoni...
Takze ak viete poradit, budem rad, ak chcete len mudrovat, nezaujima ma to... DIKI
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
kluci já mm na autě shity (teoreticky shity) kotouče nipparts a destičky tuším TRV nebo tak nějak, hodně z vás viděo jak se mi kouří od brzd a pár z vás je vidělo zářit a jsou pořád rovný, takže nevím, ale určitě bych neřekl že shity a bastl jsou něco špatného jenom proto že to není brembo nebo projekt mju
Naposledy upravil(a) Kentoya dne 08.10.2007, 20:10, celkem upraveno 1 x.
Este ma napadlo, ze zadne brzdy mam seriove a ze touto upravou som posunul brzdny pomer predok/zadok riadne do predu a tym je mozne, ze su prilis pretazene...
Nemoze byt aj to problem?
Prosim vyjadrite sa len ti, ktory budete pisat k veci...
Nemoze byt aj to problem?
Prosim vyjadrite sa len ti, ktory budete pisat k veci...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Pozor,Nipparts ma dieli kvality ako origo!Kentoya píše:kluci já mm na autě shity (teoreticky shity) kotouče nipparts a destičky tuším TRV nebo tak nějak, hodně z vás viděo jak se mi kouří od brzd a pár z vás je vidělo zářit a jsou pořád rovný, takže nevím, ale určitě bych neřekl že shity a bastl jsou něco špatného jenom proto že to není brembo nebo projekt mju
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Neni to pravdepodobne..zadni brzdy se podili mizive na brzdnem ucinku....brzdny pomer jsi o moc neposunul, protoze pokud vim pouzivas stale stejne trmeny, ktere pusobi stale stejnym tlakem na kotouc, i kdyz je kotouc vetsi....to ze jsi pouzil "kvalitnejsi" desky muze mit za nasledek zvyseni teploty na kotouci (vetsi treni), ale s brzdnym pomerem se dle meho zase tak moc nestalo....to by se delo v pripade ze by jsi vymenil trmeny za vetsi. Nebylo mokro kdyz ste jeli? nezvlnily se nasledkem zahrati a prudkeho ochlazeni? (najezd do kaluze). Nevim jak u tehle kotoucu ale nektere levne kotouce to maji tendenci delat, pak uz me napada jen vaznuti brzd nebo desticek, pribrzdovani a nasledne prehrati.nizzmo píše:Este ma napadlo, ze zadne brzdy mam seriove a ze touto upravou som posunul brzdny pomer predok/zadok riadne do predu a tym je mozne, ze su prilis pretazene...
Nemoze byt aj to problem?
Prosim vyjadrite sa len ti, ktory budete pisat k veci...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
to máš pravdu a vím to, ale na můj výkon to jsou shity, které vaří stále a dokolabuky300zx píše:Pozor,Nipparts ma dieli kvality ako origo!Kentoya píše:kluci já mm na autě shity (teoreticky shity) kotouče nipparts a destičky tuším TRV nebo tak nějak, hodně z vás viděo jak se mi kouří od brzd a pár z vás je vidělo zářit a jsou pořád rovný, takže nevím, ale určitě bych neřekl že shity a bastl jsou něco špatného jenom proto že to není brembo nebo projekt mju