Na 3 valce?

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Na 3 valce?

Příspěvek od coler666 »

Zdravim, mam 200sx 1.8 turbo, od 3 tis. otacok nahor motor ide na tri valce, vymenil som sviecky, pal. filter tak trocha sa to zlepsilo ale stale to ma tendenciu ist na 3 valce. Palivo do valca ide ale poriadne neodpaluje. Kedze to nema rozdelovac /ako som bol zvyknuty/ predpokladam ze kazda sviecka ma nad sebou osobitne cievku /aspon myslim ze to je cievka/ mohla by byt ta KO? stretol sa niekto s takymto problemom? Popripade ak mate niekto tu nejaku cievku nepredate ju? Dakujem vopred
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Na 3 valce?

Příspěvek od blázen »

mohla, zjisti který válec nejede a prohod je, cívku mám navíc..ale zkus prve nastavit předstih CASem
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
jurrry
user
Příspěvky: 67
Registrován: 27.08.2007, 16:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jurrry »

ja som mal podobny problem , a bolo to u mna ukostrenim tych cievok,bol odtrhnuty kabel :-D cekni aj to
coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Příspěvek od coler666 »

jak zistim ktory valec nejede? Ja som mal predtym uno turbo a ziadny CAS tam nebyl nevim co to je.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

coler666 píše:jak zistim ktory valec nejede? Ja som mal predtym uno turbo a ziadny CAS tam nebyl nevim co to je.
Vid hore, taka ista tema.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo »

odpajaj cievku za cievkou a ked nenastane zmena tak ten nejde
coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Příspěvek od coler666 »

takze cievka prehodena, ukostrenie v poriadku, stava do cievky ide, benzin dava ale nejde prvy valec ale to vzdy nastane len ked restartujem RJ odpojenim baterky.
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

power tranzistor 65%
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

ještě zkus změřit kompres na prvním válci ,možná i předstih
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Příspěvek od coler666 »

kompresia zmerana za studena mal okolo 9,5. Jak zistim ze power tranzitor je KO?
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

komprese dostačující, PWT leda vyměnit za jiný.. ale KO tranzistor jsem já osobně ještě neviděl,byt asi 5 už jich prodal.. tak nevím co si mám o tom myslet
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

já už dva viděl KO
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

kdyby neco PT mam :-) 500,-
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět