cim to je?
cim to je?
tak,piest je vymeneny aj s kruzkami,vlozka ok,ojnica ok,salka ok. hlavu som zaniesol pred tyzdnom mechanikovi aby mi prebrusil ventily,a vycistil.tesnenie pod hlavou nove. teraz,nahodil som motor,osadil hlavu vsetko pozapajal,rozvody nastavene na sto percent,48,39zubov,znacky sedia.nalial som olej vodu,vsetko ok nic netecie,a sok!!ako som natocil motor,chytil na supu ,pravidelne,krasne ide,ALE strasne mi klepu ventili pod vikom na spolujazdcovej strane.motor isiel cca 3min.dal som dolu viko,zalial som to olejom,viko naspät,nastartujem,klepanie sa znizilo asi o 70percent a to asi na jednu minutu,potom to zacalo zas.cim to je.doteraz isiel motor dokopy 5 min a to iba na volnobeznych otackach.musi motor ist dlhsie aby sa hydrostely,ventily premazali ?alebo cim to moze byt. :-D ako zistim ci mi dobre striha,ci mi ten mechanik neosadil zle vacku,?
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Problem bude urco v hydrosteloch. Ked sa robila hlava, robilo sa nieco aj s nimi?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Mel jsi vyskoušet jestli šli zmačknout v ruce jak ne rozebrat vyčistit a bylo by to OK.Me nešlo zmačknout v ruce tak sem je rozebral vyčistil promazal a šli nadherne uvidime jak budou šlapat v motoru.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
tak to sem netušil sem mylsle že sou tak zasrany ale byli zasrany jako bejk.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
normalne??
jako mam sa na tom previest?a nic sa tomu nestane?jasne ze to nebudem vytacat ale aj tak sa toho bojim
Ja mam zkušenost takovou že nešli zmačknout v ruce tak sem je rozebral byli plny karbonu vyčistil promazal olejem a složil a šli v ruce krasne!takže nevim
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Voni nemaj jít smáčkout, když jsou plný oleje. Když je rozebereš, olej vymeješ a pak jdou lehce. Až je plácneš spátky do hlavy a natočíš motor, tak se zase naplněj a nastavěj se přesně na tu vůli, co je potřeba mezi vačkou a ventilem. Když je pak vyndáš, budou zase tvrdý...Design píše:Ja mam zkušenost takovou že nešli zmačknout v ruce tak sem je rozebral byli plny karbonu vyčistil promazal olejem a složil a šli v ruce krasne!takže nevim
UDC Team
Aha tak takhle to je diky za objasneni.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
rozebrati je v pohode, jeden hydro mi zabral necely 2 minuty za rozebrani / vycisteni / slozeni :-)raddy píše:rozobratie temer nemozne, resp. opetovne zlozenie. kontaktuj kentoyu a v navodoch si pozri navod na rozoberanie hydrostelov.
aktualizoval sem navod: forum/viewtopic.php?t=10093
Mlátit s nima vo stůl, tak to mě nenapadlo já je rozebíral kleštěma na ventilový guferarozumik píše:rozebrati je v pohode, jeden hydro mi zabral necely 2 minuty za rozebrani / vycisteni / slozeni :-)
aktualizoval sem navod: forum/viewtopic.php?t=10093
UDC Team