Lefa píše: ma to 2.0 twinturbo a je to naka americka verze...
Zadna MR2 nebyla twin turbo
ale vetsina japonskejch a nekolik ''silnejch'' usdm a eudm mely twin-entry turbo 3S-GTE motory prevzaty z Celicy (tady jezdej tyhle motory jen v Carlos Sainz edition Celicach)
nevim presne jestli to je twinturbo nebo se to jmenuje jinak ale co si tam matně pamatuju jak to rikal tak to ma vetsi turbo nez normalne a je tam vetsi vrtule a je to nejak rozdeleny a jde to samostatne ke dvoum valcum a ke vdoum valcum.. ale tak do hloubky tomu nerozumim takze nevim.. a jeste tam ma naky filtry s aktivnim uhlim protoze je to z ty ameriky...
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
Lefa píše:nevim presne jestli to je twinturbo nebo se to jmenuje jinak ale co si tam matně pamatuju jak to rikal tak to ma vetsi turbo nez normalne a je tam vetsi vrtule a je to nejak rozdeleny a jde to samostatne ke dvoum valcum a ke vdoum valcum.. ale tak do hloubky tomu nerozumim takze nevim.. a jeste tam ma naky filtry s aktivnim uhlim protoze je to z ty ameriky...
jo hodně lidí říká twint turbo ale je to to samé co nissan a to twin cam jen to twin když někdo vydí hned k tomu přiřazuje twin turbo... jinak kárka je to super je to sice hodně peněz ale MR2 turbo v dobrém stavu moc není trato je totál udělaná tak proč ne... pokud to za to někdo dá... a srovnávat tuto "hračku" s tuctovou M3 je trochu scestné...
andrenix držím palce ať se prodá a zároveň neprodá... jestli ji prodáš možná polituješ
Elviiis píše:ale je to to samé co nissan a to twin cam
No je to ako pisal lefa a raddy, cize turbinovy slimak ma dve oddelene vetvy, takze plyny z 1. a 4. valca a 2. a 3. valca sa spajaju az za turbom (twin-entry).
Co sa tyka auta, ja by som nemal odvahu jazdit v MR2 turbo po normalnych cestach
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy 1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
aniel píše:ok adrenix, ved ja som napisal len svoj nazor, ze proste podla mna je to vela penazi na to auto, co to dokaze, atd.
a k videu asi tolko, ze ta to bavi no, pozri aj brana mojseja urcite bavi, ked ho vysielaju v telke, ale menej ludi uz bavi sa na to aj pozerat...
neber nic v zlom, je to len moj nazor, peace...
Aj ja som ju vydel na vlastne oci ked som isiel do trencina a stali ste na OMV v novon Neste nad Vahom a ja som tam dosiel na Kii(valniku a tahal som karu s mojou Z31).
Pekna kara.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
Dik buky aj ja som na tej benzinke obzeral tvoju hracku
Aniel co sa tyka videa, budem velmi rad ak mi ukazes svoje vlastne video so svojim autickom. A co sa tyka M3, hm uplne zhodou nahod sme dnes boli na takom malom tuning zraze kde sa sprintovalo tak na 250-300m, zucastnila sa ho aj velmi pekna M3 a akosi ma nepresvedcila o tvojom tvrdeni kazdopadne verim ze si uz sedel v toyote mr2 turbo, na zaklade tvojich bohatych vedomosti o tomto aute som si tym takmer isty.
nie nesedel, ale vidim, ze si ma vobec nepochopil... ja som vobec nenapisal, ze to je zle auto, auto je to super, RWD turbo, ma to obrovsky potencial, len proste som podotkol, ze za to chces strasne vela penazi... nic viac, nic menej...
Chlapi,ale no tak,je to jeho vec.ked si bude pitat melon,tak si bude pitat melon a vas do toho nic.Je to jeho vec,bud chcete,alebo nie.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
Myslím že budeš mnohem víc happy když se za ty prachy prodá ...
Tady kupce s největší pravděpodobností neseženeš takže sem můžu hodit svůj názor.
Je - to super auto ale vždy mi na něm vadilo že je tak krapet v CR SR vyloučené z reality co to je vs co umí vs kolik stojí. Vždy když jsem ho zalédl v inzerátech žasl jsem kolik stojí a i ten obyčejný 2 litr s vytlučeným podvozkem a kastli no tak jak to slušně říct dle prodavajícího OK ...nejde pod 100. Připadá mi to potom že jen majitelé MR2 nechápou že auto je nejhorší investice hned po manželce a snaží se aspoň něco dostat z5t na jedinečnosti auta. Jede to super a pocitově s motorem za zády ještě víc....ale jak říkám za ty prachy už by to chtělo rok aspon 96. A když někdo má a prodává T tak už neví co si za ni řict. Turba nejsou tak jedinečná tak jak tu každý tvrdí ...stačí se kouknout např do Anglie a tam jich potká za jeden den ve městech střední velikosti více než co jsem tu viděl za celý život. Říkal jsem si kde na to ti mladí kluci čerstvě po řidičáku berou ...Pak mi to došlo ...v bazarech je jich tam hafo a ceny turbo verzí začínají od 2000. Takže pokud dobře počítám tak s cenou jsi na 3 násobku. Vím že to je s volantem vedle ale už jen pro ten motor by se to vyplatilo ...
Vlastně je mi fuk kolik za ni chceš ......ani nevím co tam máš změněnýho nebo vylepšenýho ....ale jen mě tu rozproudila ta diskuze
To Buky: Samo že to je každého věč kolik si za auto řekne. Ale pokud vybočuji z běžného průměru a jsem s cenou jinde musím čekat to, že na to lidé budou reagovat, tak mě to nemůže naštvat. Naopak měl bych byt připraven a případné pochybovače utlouct agumentama .