Detonace help!

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Steve »

buky300zx píše:No FPR je regulator tlaku paliva a upravuje tlak z pumpy na vstrekoch a prebytocne palivo vracia spet do nadze.Na turbo motoroch je ovladany podtlakom(tlakom) a podla toho upravuje aj tlak na vstrekoch 1ku1.
FPR=regulator tlaku paliva,nepomylil si sa trosku?
jj, ten ventil řízení FPR byl v pokazeny, ne regulator tlaku paliva, opravim...
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

no to jsi byl asi jeden z posledních který ho měl ještě zapojený a to by mne tak nějak nenapadlo
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Ten tlak paliva to je des. Na stojacom aute mozes mat dobry tlak, ale co sa deje za jazdy vie len boh. Clovek aby daval budiky na vsetko :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět