jj, ten ventil řízení FPR byl v pokazeny, ne regulator tlaku paliva, opravim...buky300zx píše:No FPR je regulator tlaku paliva a upravuje tlak z pumpy na vstrekoch a prebytocne palivo vracia spet do nadze.Na turbo motoroch je ovladany podtlakom(tlakom) a podla toho upravuje aj tlak na vstrekoch 1ku1.
FPR=regulator tlaku paliva,nepomylil si sa trosku?
Detonace help!
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ten tlak paliva to je des. Na stojacom aute mozes mat dobry tlak, ale co sa deje za jazdy vie len boh. Clovek aby daval budiky na vsetko
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den