podvozek na Z31 turbo
-
- user
- Příspěvky: 98
- Registrován: 07.10.2007, 19:51
- Bydliště: Písek
podvozek na Z31 turbo
Budu řešit podvozek na autě, mám tam Koni a jsou K.O. mužu je nechat na repas. nebou koupit nějaký jiný . jaký by jste doporučily.
-
- user
- Příspěvky: 98
- Registrován: 07.10.2007, 19:51
- Bydliště: Písek
podvozek na Z31
koupil jsem Z31 už z umřenými tlumiči Koni. Pružiny tam jsou origo. Chci jiny podvozek , sníženi zhruba -30mm na pružinach a k tomu tlumiče , který k tomu stačí normální , a nebo druhá možnost celí kit se snížením. Závisí to co seženu. Jestli o něčem někdo ví , dejte vědět . Díííík.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Znova ako pisal raddy, ide o to na co chces podvozok a kolko mas penazi. Sportove pruziny + lepsie tlmice neviem presne ale cca 15 tisic, sportovy podvozok cca 25 tisic.
Ked chces znizit len kvoli vyzoru tak ti stacia pruziny, ked chces aj jazdit tak plus lepsie tlmice a ked chces poriadne jazdit tak stavitelny podvozok.
Ked chces znizit len kvoli vyzoru tak ti stacia pruziny, ked chces aj jazdit tak plus lepsie tlmice a ked chces poriadne jazdit tak stavitelny podvozok.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- V-Eagle
- user
- Příspěvky: 390
- Registrován: 27.09.2004, 15:28
- Bydliště: Praha / Podebrady
- Kontaktovat uživatele:
Problém je, že podvozky typu D2 apod. na z31 nejsou. Pokud je na nějakým z31 uvidíte, je to "bastl". Ale pružiny a tlumiče se sehnat dají, jak klasicky z obchodů v CZ, nebo samozřejmě v cizině, stačí trochu hledat. A nebo si je objednat přes někoho z firem, který tahaj věci z JPN nebo ze Států /Idaho, NoName,.../. Ale je potřeba se rozmyslet, co člověk chce a co opravdu potřebuje.
-
- user
- Příspěvky: 98
- Registrován: 07.10.2007, 19:51
- Bydliště: Písek
podvozek na Z31
stavitelný podvozek je pro mě k ničemu , nastavím ho jednou a tak zustane a co znám lidi co ho mají tak jsou na tom stejně. Výhoda je že to finální nastavení si udělaj přesně podle sví potřeby který u pevnýho nastavení nelze ale měl jsem namysli vlastní zkušenost někoho z vás kdo má Z31. neříkej te že máte všichni ještě origo. auto budu používat na ježdění na našich silnicí a ne na závodech takže bych nerad moc ostrou charakter. tluniču s pružinama. Jinak moc všem dík a když něco tak to jsem dejte
-
- user
- Příspěvky: 98
- Registrován: 07.10.2007, 19:51
- Bydliště: Písek
podvozek na Z31
vlastní zkušenost nebo jen tip na kombinaci. co tam máš ty , máš 200sx
-
- user
- Příspěvky: 98
- Registrován: 07.10.2007, 19:51
- Bydliště: Písek
podvozek na Z31
myslím že to tak horký zase nebude stím skákáním při použití tlumiču Koni + serie pružiny. a 17" na širokých gumách tomu tvrdost nepřidaj , ale použitej jejich profil vuči šířce. Na druhom autě Laguně II mám origo . 225/45 na 17" a je to o.k. ;-) Ale bezva dík všem za vaše názory a rady