kdyby tě někdo zbavil ECU šel by jsi do 380 ?Gerox píše:high response 330 japonskejch psů a vahu snad nekde kolem 1100kg...Design píše:to geroxovo? Co tam bude mit?
260km/h
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
ten příspěvek nad tou reakcí na mě se mi líbí vícGerox píše:motor je davno hotovej...myslim i s ECU...nicmene cely zavisi na penezich a ne az tak moc na case...blázen píše:gerox:čekal sem víc, na to jak dlouho se stím patláš
myslim ze 330 psů od japoncu bude prozatim bohate stacit... ja s tim autem chci i jezdit...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na brno zabudnite, na cielovej rovinke som dal max. tusim okolo 200km/h a to som uz bol rozbehnuty na vyjazde, mozno trochu viac by to islo ale zakrutu uz nevyberes. staci si pozriet napr. simulator FIAGT a tam dava saleen a spol. na konci rovinky okolo 260, coz je trosku ine kafe a este aj dokaze do tej zakruty zabrzdit.....blázen píše:na 260km/h je potřeba opravdu kus roviny, neznám brněnský okruh, ale je krátký, takže je tam 260 pro SX asi nereálných, možná pro marata..Marian píše:No a co bláznovo??? Teda bejválí. :-D
gerox:problém SX udržet na 260KM/H není zas tak velký, problém je s olejem, ne se zbytkem motoru, já osobně jsem rychlosti dosáhnul a plyn pustil, a ručička tachometru ležela na spodním plastu budíku...
ale 260 tady odsud poletí kdejaké dvoukilo...,mě osobně nikdy nelákala vysoká rychlost ale spíš akcelerace.. a tu mělo SX skvělou
sx ma jeden velky problem na vysokych rychlostiach (odpor vzduchu rastie kvadraticky s rychlostou) a tou je primarne prilis vysoka EGT, ktora az nasledne sposobuje problem s teplotou oleja. Avsak dostatocne dimenzovany chladic oleja toto v pohode vyriesi a napriek tomu motor odide. Dovod je zataz motora a z toho vyplivajuca vysoka EGT, ktora na seriovom aute dosahuje takmer 1000C pred turbom (pri maximalke).
Jedine riesenie na vysoke rychlosti je velke turbo, zvody a vyfuk s celkovym malym odporom co umozni tok velkeho objemu vyfukovych plynov a tym padom sa podari udrzat EGT pod kontrolou. Nasledkom vysokej zataze je samozrejme okrem EGT aj mechanicke namahanie motora, hlavne ojnic.
Nevím jak s 200SX ale pár údajů k jiným autům co jsem měl nebo mám:blázen píše:na 260km/h je potřeba opravdu kus roviny, neznám brněnský okruh, ale je krátký, takže je tam 260 pro SX asi nereálných, možná pro marata..Marian píše:No a co bláznovo??? Teda bejválí. :-D
gerox:problém SX udržet na 260KM/H není zas tak velký, problém je s olejem, ne se zbytkem motoru, já osobně jsem rychlosti dosáhnul a plyn pustil, a ručička tachometru ležela na spodním plastu budíku...
ale 260 tady odsud poletí kdejaké dvoukilo...,mě osobně nikdy nelákala vysoká rychlost ale spíš akcelerace.. a tu mělo SX skvělou
Supra MKIV (cca 680koní)
0-200km/h za 11s
max rychlost na 2km při pevném startu 294km/h (tacho 320) a zrychlovalo by to dál, čas akcelerace cca 24sek.
EVO9 (cca 400koní)
0-100 4,1s
0-160 9s
0-200 15,1s
max rychlost na 2km při pevném startu 257km/h (tacho 270 opřená ručička) a zrychlovalo by to dál, čas akcelerace cca 28sek.
EVO má neskutečnej odpor vzduchu. Takže nevidím důvod proč by 200SX s bajvoko 350ti koníkama nemohlo jet 260tacho tedy cca 235-240reál, myslím že by to mohlo na 2km dráze s pevným startem také udělat, za přepokladu že bude dobrá aerodynamika
Hmmmm tak to maš teda neskutečny delo! Je to nekde k videni na netu jak supra tak evo? Kdyby jo byl bych rad
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Supra už je bohužel prodaná, ale videjko z toho 2km závodu je tady
http://www.mkiv.cz/_video/Prerov2005_293.mpg
tady něco z Milovic
http://www.mkiv.cz/_video/Milovice2_2005_Supra.mpg
tady z prvních testů s velkým singlem
http://www.mkiv.cz/_video/supra_test.mpg
a tady třeba onboard z EVO9 v závodu do vrchu Telnice 2007
http://server1.advnet.cz/video/Telnice2007.avi
http://www.mkiv.cz/_video/Prerov2005_293.mpg
tady něco z Milovic
http://www.mkiv.cz/_video/Milovice2_2005_Supra.mpg
tady z prvních testů s velkým singlem
http://www.mkiv.cz/_video/supra_test.mpg
a tady třeba onboard z EVO9 v závodu do vrchu Telnice 2007
http://server1.advnet.cz/video/Telnice2007.avi
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
mezi tvou sbírkou už chybí jen skyline,ale i tak se dá říct, že ti v dobrém slova smyslu závidí asi každej
jinak ta supra musela být bestie..
jinak ta supra musela být bestie..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Aky si mal Bov na tej Supre,kolko si mal plniaci tlak?
Nepredaval si ju nahodou nejaku dobu aj v Tuning magazine?Viem ze si tam mal udany vykon na 95(alebo 98okt) a na 100oktan mala tusim o 100Hp viac?Ako si to mal urobene,len si reguloval tlak pokial zacalo detonovat a na 100ku si pridal tlak?
Nepredaval si ju nahodou nejaku dobu aj v Tuning magazine?Viem ze si tam mal udany vykon na 95(alebo 98okt) a na 100oktan mala tusim o 100Hp viac?Ako si to mal urobene,len si reguloval tlak pokial zacalo detonovat a na 100ku si pridal tlak?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Doufám, že to už dlouho nebude pravdablázen píše:mezi tvou sbírkou už chybí jen skyline,ale i tak se dá říct, že ti v dobrém slova smyslu závidí asi každej
jinak ta supra musela být bestie..
http://www.gtrnissan.com/index.en.uk.ht ... Intro=true
Auto bylo postavené původně na 680WHP tedy 680koní na kolech což by mělo být přez 800koní na klice. Vše chce samozřejmně své. Běžně jsem jedzil s výkonem kolem 550-600koní což byl výkon na asi 1,5BAR a předstih 13-15stupňů což bylo maximum kterého se dalo vzhledem k detonačnímu limitu běžného paliva od pumpy dosáhnout (SHELL V-power Racing), vše velmi bezpečné nastavení, totálně bez známek detonací, vždy pod 900°C EGT.buky300zx píše:Aky si mal Bov na tej Supre,kolko si mal plniaci tlak?
Nepredaval si ju nahodou nejaku dobu aj v Tuning magazine?Viem ze si tam mal udany vykon na 95(alebo 98okt) a na 100oktan mala tusim o 100Hp viac?Ako si to mal urobene,len si reguloval tlak pokial zacalo detonovat a na 100ku si pridal tlak?
Při použití paliva něco jako KLOTZ 118 by se dalo jít někam na 2,1-2,3BAR a 25-27stupňů předstihu a tam by byl výkon zajisté nepředstavitelně větší.
Jaký tam byl BOV ? HKS SSQS, ale jeden nestíhal, byl připravený ještě jeden, ale už k jeho instalaci nedošlo. Měnili se podstatnější věci jako třeba dvoulamelová carbonová spojka EXEDY která nevydržela a dávala se tam třílamela ceramika od OGURA (ORC). TO auto byl takový mor co tě žere ze všech stran.