Vyhoda keramickych lopatek?
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Vyhoda keramickych lopatek?
Muze mi nekdo zasveceny prosim vysvetlit v cem je vyhoda takoveho turba jako ma napriklad R33 Skyline? hybridni turbo s prirubama T3, T25 turbinou a T3 housingem. Compresor wheel je z nylonu...turbina keramicka...loziska kulickova. predem dekuji...ma to za cil rychlejsi nabeh?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Vyhoda keramickych lopatek?
cely dovod je len a len hmotnost turbiny, nic ine. keramicka je lahsia a tym padom ma mensiu zotrvacnu hmotnost. cielom je rychlejsia reakcia turba. nevyhoda je krehkost materialu a tym padom taketo turbo nedokaze tlacit viac ako cca 1.1bar, potom dochadza k poskodeniu lopatiek.Mirek píše:Muze mi nekdo zasveceny prosim vysvetlit v cem je vyhoda takoveho turba jako ma napriklad R33 Skyline? hybridni turbo s prirubama T3, T25 turbinou a T3 housingem. Compresor wheel je z nylonu...turbina keramicka...loziska kulickova. predem dekuji...ma to za cil rychlejsi nabeh?
co sa tyka kompresora, bezne je hlinikovy, nejako si neviem predstavit nylonovy, ale mozne to je...dovod bude podla vsetkeho rovnaky ako v pripade turbiny.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
takze myslis ze je takove turbo vhodnejsi k oturbeni atmosferickeho motoru nez treba klasicka T25?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- saigone
- user
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20.12.2004, 21:18
- Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Nez klasicka T25 bude urcite lepsi, je vetsi, kulickova.Mirek píše:takze myslis ze je takove turbo vhodnejsi k oturbeni atmosferickeho motoru nez treba klasicka T25?
Na RB20DET je skoro stejny turbo, jen o neco mensi, taky ma keramicky vyfukovy lopatky a klasickej hlinikovej kompresor.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
350z Z33 USDM 2003