No a ked to dobre chapem tak napr u turbo motora, ked mas pretlak pred turbom nechces aby bol naraz otvoreny saci aj vyfukovy ventil, pac potom sa tomu vzduchu do valca nechce.Kentoya píše:překrytí je doba kdy střídají ventily na jednom válci, to znamená že se jedny zavírají (výfuk) a druhé otvírají (sání)
Ostre vacky
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
alebo este presnejsie, chces aby bolo prekrytie co najmensie. uplne bez prekrytia to nejde. toto plati pre turbo motorkenivruh píše:No a ked to dobre chapem tak napr u turbo motora, ked mas pretlak pred turbom nechces aby bol naraz otvoreny saci aj vyfukovy ventil, pac potom sa tomu vzduchu do valca nechce.Kentoya píše:překrytí je doba kdy střídají ventily na jednom válci, to znamená že se jedny zavírají (výfuk) a druhé otvírají (sání)