E-manage SAFC (NEO) atd
E-manage SAFC (NEO) atd
Chci se zeptat zdali máte s tímto někdo zkušenosti a jak to přesně funguje. Díky
Nissan Almera 1,6 73kw (teď už TURBO!!!)
SAFC vs. E-MANAGE
Jedna se prakticky o to samy ale s emanage si hrajes pres notas a mas par funkci navic, safc je oskubany emanage
Funguje to tak ze upravujes signal od AFM od ridici jednotky a ta podle signalu upravuje smes, ma to par vystupu a vstupu(moznost logu), muze si k tomu dokoupit cidla treba boost nebo s tim ovladat treba predzapal, ci prodluzovat delku vstriku paliva. Manipulovat s progaramem muzes pomoci notebooku(e-manage). K tomu aby si to nastavil potrebujes prinejmensim log AFR a pokud bude i EGT tak tim lip. Jedna se o pigiback a je to tudis levnejsi moznost jak si udelat porgram na miru(neplnohodnotnej pomoci"ochcavani"jednotky takze to ma hranice). Navic je to celekm jednoduchy, priznejme si kdo z nas tu umi naladit plnohodnotnou ecu. Navic emanage dela i verzi ultimate ktera je schopna naladit auto automaticky podle logu, ale cena je moc,za ty prachy bych radsi koupil poradnou jednotku. Jsou i spolecnosti ktere ti udelaji ecu podle setupu a ty to jen pripojis misto ty stary a jedes.
Jedna se prakticky o to samy ale s emanage si hrajes pres notas a mas par funkci navic, safc je oskubany emanage
Funguje to tak ze upravujes signal od AFM od ridici jednotky a ta podle signalu upravuje smes, ma to par vystupu a vstupu(moznost logu), muze si k tomu dokoupit cidla treba boost nebo s tim ovladat treba predzapal, ci prodluzovat delku vstriku paliva. Manipulovat s progaramem muzes pomoci notebooku(e-manage). K tomu aby si to nastavil potrebujes prinejmensim log AFR a pokud bude i EGT tak tim lip. Jedna se o pigiback a je to tudis levnejsi moznost jak si udelat porgram na miru(neplnohodnotnej pomoci"ochcavani"jednotky takze to ma hranice). Navic je to celekm jednoduchy, priznejme si kdo z nas tu umi naladit plnohodnotnou ecu. Navic emanage dela i verzi ultimate ktera je schopna naladit auto automaticky podle logu, ale cena je moc,za ty prachy bych radsi koupil poradnou jednotku. Jsou i spolecnosti ktere ti udelaji ecu podle setupu a ty to jen pripojis misto ty stary a jedes.
Takže nedoporučuješ nákup??? Udělání ECU asi nebude zrovna levný špás... Víš o nějaké firmě???Vita.s13 píše:SAFC vs. E-MANAGE
Jedna se prakticky o to samy ale s emanage si hrajes pres notas a mas par funkci navic, safc je oskubany emanage
Funguje to tak ze upravujes signal od AFM od ridici jednotky a ta podle signalu upravuje smes, ma to par vystupu a vstupu(moznost logu), muze si k tomu dokoupit cidla treba boost nebo s tim ovladat treba predzapal, ci prodluzovat delku vstriku paliva. Manipulovat s progaramem muzes pomoci notebooku(e-manage). K tomu aby si to nastavil potrebujes prinejmensim log AFR a pokud bude i EGT tak tim lip. Jedna se o pigiback a je to tudis levnejsi moznost jak si udelat porgram na miru(neplnohodnotnej pomoci"ochcavani"jednotky takze to ma hranice). Navic je to celekm jednoduchy, priznejme si kdo z nas tu umi naladit plnohodnotnou ecu. Navic emanage dela i verzi ultimate ktera je schopna naladit auto automaticky podle logu, ale cena je moc,za ty prachy bych radsi koupil poradnou jednotku. Jsou i spolecnosti ktere ti udelaji ecu podle setupu a ty to jen pripojis misto ty stary a jedes.
Nissan Almera 1,6 73kw (teď už TURBO!!!)
na almeru ti ecu asi nikdo neupravi
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
jo, to by nemel byt snad problem, jestli si to zaplatis. :-D
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Mikycovi to funguje dobre, co vim.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
myslim, ze navodu na netu bude dost.. je to docela rozsirene.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Aj SAFC aj emanage su v pohode. Mozno nedostanes z SAFC maximum vykonu ako zo standalone EMS, ale vacsnou uplne vystaci. Vzdy ide len o to kolko ma clovek ochotu do toho vrazit a ake ma poziadavky. SAFC kupis za $350, Emanage Ultimate za $600 a standalone najmenej $1000 (napr.AEM za $1600).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ako zapojit SAFC alebo emanage je navod priamo s vyrobkom (taktiez navod ako ho nastavovat, ale nehladaj navod na kolko nastavit jednotlive parametre to uz musis sam).váša píše:No já zrovna toho moc nenašel....jagy píše:myslim, ze navodu na netu bude dost.. je to docela rozsirene.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
také si mylsím že SAFC ( nebo Neo ) bude stačit.. emanage sice umožní jít mnohem víc do hloubky, otázka je zda to využiješ..
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů