Prvni problem se startovanim

Odpovědět
Uživatelský avatar
lobiik
user
Příspěvky: 147
Registrován: 28.07.2007, 17:02
Bydliště: Yorksha, United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Prvni problem se startovanim

Příspěvek od lobiik »

Takze, vcera se mi stala nemila vec, odpoledne jsem dojel z prace, nejel sem zase extra jako prase, turbo jsem nechal zchladnout dostatecne. Asi po 4 hodinach jsem jel vyzvednout slecnu, otocim klicek, necham probehnout cerpadlo (jako obvykle), pootocim klicek jakoze chci nastartovat, ale zhasly vsechny kontrolky a pohaslo osvetleni, jako kdyby to slo do zkratu, mohlo to trvat jen tak pul sekundy, hned jsem klicek pustil. Ani jsem nevypinal elektriku, jen znova zkusil nastartovat, no chytlo to hned bez nejakych problemu. Od te doby jsem jel asi 3x a pokazde ok. Mimo to, kdyz jedu nejakou delsi trasu (pripadne kdyz jedu jak hovado nejakou delsi trasu), tak to startuje jak kdyby ztezka a dyl - proste starter se toci pomaleji.

Mam se zacit obavat, ze se zacina kazit starter, pripadne v cem by mohla byt chyba? Baterka ukazuje po noci stani kolem 13V, kdyz je nastartovane, hybe se to kolem 14.4V i kdyz pridam plyn.
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>
Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt »

Máš dobře utažený kabely u baterky kdyžtak je pořádně prohejbej at nejsou z oxidované a pak utáhni . Stalo se mi to taky párkrát hnul jsem s kabelem a ok
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3743
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr.S14 »

co kontakty na starteru,nepovolily se? mozna ti odchazí baterka,bys ji potreboval zmerit zatezakem :) ,nejvetsi zahul dostava pri startovani.
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Příspěvek od jagy »

ja jsem pro ty kabely u baterky.. stalo se mi uplne to same. :wink:
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

kabely na baterce, na startéru, kostra z baterky na blok(sání) a když to nepomůže, tak startér
Uživatelský avatar
Mario
user
Příspěvky: 300
Registrován: 17.01.2006, 14:01
Bydliště: uherské hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mario »

tohle se mi taky stavalo, nkonec upadnuta kostra od baterky na kastli....
240SX S14 KA24DE- SOLD!
nyní 350Z s turbokompresorem
http://www.drift-forum.cz/viewtopic.php?t=2382
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

Ja mel presne stejne priznaky, uhnil mi drat ve starteru, ktery jde na tu civku, ktera spina proud z baterky do hlavniho vinuti starteru. Po klade (jak bylo vse rozpalene), nemel kontakt, az to zchladlo, tak start na prvni pokus.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Martin 001
user
Příspěvky: 191
Registrován: 19.12.2005, 07:26
Bydliště: okr. Tábor

Příspěvek od Martin 001 »

A nebo odešla baterka.
200SX - S13 - série
Uživatelský avatar
lobiik
user
Příspěvky: 147
Registrován: 28.07.2007, 17:02
Bydliště: Yorksha, United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lobiik »

Tak jo, kdyz sem to psal, tak se mi to stalo jen jednou, ted uz je to temer bezne. Dneska sem koupil novou baterku (stara mela kolem 12V cca 20 minut pote, co jsem vypnul motor, jinak kdyz je nastartovane, tak cca 14.4V, navic byla 2 roky po zaruce. Problem je, jenom pokud je motor teply (dneska jsem to prosil 20 minut aby chytlo). Vzdycky je slyset jen zvuk, ze to vyhodi pastorek ven (cvaknuti), ale uz neotoci, pohasnou vsechny kontrolky, hadam ze velky odber proudu. Nakonec jsem to rozhybal tak, ze jsem zaradil jednicku a rozhoupal auto aby to aspon trosku hnulo motorem, pak to nastartovalo, ale velice neochotne (starter se tocil pomalu, temer vubec). Kdyz jsem to nechal chvilku bezet a zkusil nastartovat znovu, tak se zdalo, ze se toci plynuleji, ale porad jeste dost pomalu. Samorejme startuju na neutral a se seslaplou spojkou. Kontroloval jsem svorky na baterce (byly celkem zasvihane zevnitr, tak sem je lehce oskrabal sroubovakem a poradne otrel hadrou, stejne tak jako kontakty na baterce. Drat mezi (-) a sanim je pritazenej poradne a uhnily neni. Dal jsem pak kontroloval relatka, cvakaji, pojistky jsou OK. Bude to starter?

EDIT: neco podobneho se mi stalo i na Kadettovi, delalo to vicemene pokazde, kdyz jsem z vypnutym motorem a bez spojky zaradil nebo vyradil rychlost, ikdyz tam bylo slyset, ze se pastorek i toci, ale spis jak kdyby nezapadl do prevodu a zustal se tocit v lufte. U toho to zkoncilo zahadou, vyzkousel jsem tam 3 ruzne startery a kazdy delal to same, ikdyz v jinem aute fungovali bez chyby.

EDIT 2: tak na sxoc mi bylo receno, ze to opravdu vypada na starter. Kde je na tom ta potvora schovana, resp, da se vytahnout s rozumnou mirou kleni, pokud jen zvednu auto?
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

mas proste uplne presne stejne priznaky jako ja... ale fakt uplne presne. Na S13 staci zvednout pravou predni stranu a vlezt tam zespodu, jak to mas na S14 snad poradi ctrnactkari...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
lobiik
user
Příspěvky: 147
Registrován: 28.07.2007, 17:02
Bydliště: Yorksha, United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lobiik »

Mno dobre, zkusim se domluvit na sobotu s jednim znamym, ja tu nemam zvedak a heveru moc neverim, tak zkusime kuchnout ven starter a mrknout se na nej. Diky!
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>
Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt »

To budou asi uhliky budou potřeba zbrousit nebo nové
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
Uživatelský avatar
lobiik
user
Příspěvky: 147
Registrován: 28.07.2007, 17:02
Bydliště: Yorksha, United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lobiik »

Tak jo, je to 100% starter, udelalo to parkrat znova, tak vozim male kladivko, parkrat na nej tuknu a funguje (sice neochotne, ale preci jen)
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>
Odpovědět