Prosim o radu.
Prosim o radu.
Mal som problem s pal. cerpadlom /tlacilo len 1,5 bar/ motor od 3 tis strasne dusilo, dal som druhe ktore natlacilo uz viacej / 4 - 1,5 baru/. Chod motora sa zlepsil celkovo /ale len po zahriati /, ale zajimaju ma styri veci
1. preco po otoceni klucika do prvej polohy cerpadlo stale ide/ malo by len natiahnut nie? /
2. Vo vyssich otackach to este malinko bucha vo vyfuku
3. Po prudkom pusteni plynu z vyssich otackach zdochina.
4. A za studene problem nastartovat, pokial sa nezohreje motor ide stale dusivo
PS: jedna sa o nissan 200sx 1.8 turbo, v samotnom motore a turbe chybu nadavajte, turbo som daval druhe, motor neklepe aj tlaky su v poriadku. Dakujem za odpovede.
1. preco po otoceni klucika do prvej polohy cerpadlo stale ide/ malo by len natiahnut nie? /
2. Vo vyssich otackach to este malinko bucha vo vyfuku
3. Po prudkom pusteni plynu z vyssich otackach zdochina.
4. A za studene problem nastartovat, pokial sa nezohreje motor ide stale dusivo
PS: jedna sa o nissan 200sx 1.8 turbo, v samotnom motore a turbe chybu nadavajte, turbo som daval druhe, motor neklepe aj tlaky su v poriadku. Dakujem za odpovede.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
nemáš pravdu , kup to walbro, seriové čerpadlo není schopno dodat potřebný tlak ani pro seriový provoz, to co jsi napsal je hodnota volnoběhu, ne při maximálním zatížení motoru..proto ti od 3000ot šlo do válců málo paliva
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
no takto, dnes som sa trocha pohral s motorom, zitil som ze ten horsi chod motora je tym ze prvy valec slabo odpaloval. Respektive dakedy vobec nepalil /sviecka uplne cierna/. Sviecku som vycistil ale ziadna zmena. No ked som trocha pohol potenciometrom /CO/ ktory je pri skrtiacej klapke tak motor zacal zas na 4 valce chodit, neviem ci to ma s tym daky suvis alebo to bola len blba nahoda, potom som motor vytocil do otacok a zas siel na 3 valce, zmenou polohy uz spominaneho potenciometra auto zas slona 4 valce nechapem.
Jestli mas na mysli ze jsi hybal TPSkem (tou cernou krabickou) tak tim to asi nebude. Taky jsem nad tim dumal kdyz mi to obcas jelo na 3 valce a pohybanim s TPS se to jakoby obcas zlepsilo, ale byla to spis nahoda. Nakonec to bylo vadnou civkou....
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
no takto, ono stacilo prilozit jenom klúč osmicku na srob / na ktorem drzala ta krabicka/ a pritlacit ten kluc o ciernu krabicku a uz to jele zas normalne, akonahle som ho dal pred zas na 3 valce. Ale jenom prvny valec nepali, co ma spolocne tohle s prvnim valcem? Chlapi nemate nejake ND ako tuto krabicku, cievky, kable k cievkam, vahu vzduchu alebo nieco cim moze byt sposobeny tento zly chod motora pokupil by som to pretoze uz toho mam po krk.