Je libo?Oba dva k mání hned
2499,-
Stri turbotimery (černý i gunmetal)
Zhasne ti to samo motor po jizde až schladne turbo
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
je to napojene na rucnu brzdu. ak ju da niekto dolu bez kluca auto zhasne a nikam sa nedostaneVladislav Bureš píše:Mě by docela zajímalo, když pojedu jako dobytek a bude to rozpánené a odejdu od auta, když ještě beží motor jestli se dá auto ukrást, prostě někdo příjde rozbije okno sedne a jede. Nebo je to nějak ošetřené?
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Jak které turbotimery, některé sou udělané tak, že když se rozjede, tak auto chcípne.remo píše:je to napojene na rucnu brzdu. ak ju da niekto dolu bez kluca auto zhasne a nikam sa nedostaneVladislav Bureš píše:Mě by docela zajímalo, když pojedu jako dobytek a bude to rozpánené a odejdu od auta, když ještě beží motor jestli se dá auto ukrást, prostě někdo příjde rozbije okno sedne a jede. Nebo je to nějak ošetřené?
S15 - JDM
STRI Racing Turbo Timer je jeden z nejmenších na trhu. Unikátní multipolohový joystick umožňuje jednoduché ovládání. Elegantní funkce 02 senzor navíc zobrazí teoretický poměr palivové směsy.
Umí to víc věcí..
Manual timer - pevně nastavený čas,kdy to chcípne
Auto timer - chcípne podle teploty
Voltmeter - stav napětí, warning
Air fuel ratio na displeji
Umí to víc věcí..
Manual timer - pevně nastavený čas,kdy to chcípne
Auto timer - chcípne podle teploty
Voltmeter - stav napětí, warning
Air fuel ratio na displeji