neodpruzena remenice na klice
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Proto jsem se ptal, protože z obrázků je vidět jak je odlehčená, ale když vidím ta žebra tak jsem docela skeptický, proto jsem se ptal na tu vložku. Je pravdou že když něco dimenzuju ať už na jakékoli namáhání tak dávám někdy i zbytečný koeficient bezpečnosti. Až budu dávat já odlehčené řemenice udělám si je drobet mohutnější :-D i když o něco těžší
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
nebyla taky nahodou z obyc duralu/hliniku? dulezitej udaj...kovanej a obyc hlinik sou vlastnostma uplne jindeKentoya píše:no uvolnila se a upadla a ještě poškodila kliku
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
jelikož mám z kovanýho duralu setrvák, tak vím že jsou rozdíly mezi duralama (věděl jsem to i dřív, přece jen jsem 8 let dělal v nástrojárně), měl to být automatovatej dural (ta řemenice), kterej hodně lidí zaměnuje s kovaným, samozřejmě že má lepší vlastnosti jak klasickej dural a samozřejmě se kovanýmu nevyrovná
k té ceně taky mě nestála ta řemenice jen tři kila
a materiál ve tvaru kostky na setrvák mě přišel víc jak 3000, takže ceny taky vím jak se pohybují
jde jen o to aby všichni pochopili, že pokud budou chtít něco z duralu tak at si to třikrát rozmyslí, ale určitě pokud se honí poslední kobyly tak to smysl má, ale na začátek úprav jsou to vyhozené peníze (to není narážka na geroxe kterej do úprav taky sere, ale pro ostatní)
k té ceně taky mě nestála ta řemenice jen tři kila
a materiál ve tvaru kostky na setrvák mě přišel víc jak 3000, takže ceny taky vím jak se pohybují
jde jen o to aby všichni pochopili, že pokud budou chtít něco z duralu tak at si to třikrát rozmyslí, ale určitě pokud se honí poslední kobyly tak to smysl má, ale na začátek úprav jsou to vyhozené peníze (to není narážka na geroxe kterej do úprav taky sere, ale pro ostatní)
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: