to samé platí o SR v serii to je nuda.. možná by to mohl jako ty napsat majitel Z32,GTR ..ale ne s14..killman píše:aby CA za neco stalo,musi se do toho narvat sakra hodne penez
S14 vs. S13
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
blazen: mam skoro serii,jen vyfuk a nejaky kravinky,pro me to mazec tedy je,oproti otasovo byvale s13 je to obrovsky rozdil.Nejela spatne,to ne,ale na sr urcite nemela
edit: Blazen, kdyz porovnas s13 v serii a s14 v serii,je to hodne velky rozdil,kdyz srovnavas svoji s13 s s14 v serii,tak je to nuda,to mas pravdu
edit: Blazen, kdyz porovnas s13 v serii a s14 v serii,je to hodne velky rozdil,kdyz srovnavas svoji s13 s s14 v serii,tak je to nuda,to mas pravdu
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Proč bych sakra nekomu mel lizt dozadku muj nazor maš o pra prispevku viš!
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
anokillman píše:uz se tu zase zaciname hadat, mela by se udelat anketa, "funguje vase ca18det bezproblemove?" ano/ne
Jinak souhlasim s blaznem - pro aspon trochu zkuseneho ridice je serie strasna nuda, i kdyz pro toho nezkuseneho muze byt hodne nebezpecna. Vetsina autoskol jezdi na FWD a uz jen to je pro nektere problem. Navic benzinove turboauto podle meho neni pro uplneho zacatecnika, ktery ma jeste mokre papiry a najeto jen tech par km v autoskole. Myslim, ze vsichni, kdo si auto aspon trochu upravili, by se k serii vracet nechteli...
Pokud jde o S13 vs S14 - S13 je podle meho krasna, ale S14a se mi taky libi - ma hezky "japonsky" predek, moc hezky interier, ale zadek nic moc.
Motory - dvoulitr (SR) ma v zakladu o neco vic (ale auto je zase tezsi), mozna o neco vyssi vykonovy strop, ale take vyssi povinne ruceni a vyssi porizovaci cenu. Jednaosmicka (CA) je na porizeni levna a ma nizsi PR. Pro spolehlive vykony nad 280-300PS se ale do obou musi nasypat hodne a porizovaci cena je pak nedulezita...
240SX ma KA24, 2.4l neuveritelne spolehlivy motor, ale mne by tam trochu chybela ta "stihacka". Nicmene nekomu muze stacit a spolehlivost je pri tech letech vysoka.
Mne osobne by se libila S13 s RB25
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
nejlepší motor na úpravy se taky dával do dvoukila a je to KA24DE a upravit na DET
CA18DET je problematický na klice není problém vyřešit
SR20DET je problematický na vačkách a ničí seč tím hlava
klik na CA mám asi 3 navíc a prodám klidně nabroušený kus i se šálama za 5000 (1000 broušení 2000 šály)
hlavu na SR koupíš tak za 10000, vahadla tak za 5000 a vačky tak za 8000
to jsou rozdíly v cenách za případnou poruchu
u CA motoru stačí koupit kované ojnice za cca 15 000 které nemají ostřik válce vyvedený z ojnice a je ten motor celkově srovnatelný až do výkonu cca 350 kobyl kde začíná mít SR díky nákladnosti dílů navrch, do tohoto výkonu má navrch CA
pojistka je u CA menší
závěrem jsou tyto motory dle mého názoru celkem šul nul, u CA motoru tě čeká brzo GO, u SR motoru když šáhneš na dobrej kousek tak může najezdit ještě 100 000km
pokud nechceš do auta vrážet peníze a vozit se tak kup s14a za 150 000 a jezdi, pokud ti nevadí že si s tím budeš hrát, tak kup s13 za 30, za 40 GO motoru, 10 do polyuretanů v podvozku, 5 VLSD diff 10 do lepších brzd a 20 do tlumičů a jsi na 115 000 a máš rezervu na IC, chip, turbo 2860 atd atd atd
CA18DET je problematický na klice není problém vyřešit
SR20DET je problematický na vačkách a ničí seč tím hlava
klik na CA mám asi 3 navíc a prodám klidně nabroušený kus i se šálama za 5000 (1000 broušení 2000 šály)
hlavu na SR koupíš tak za 10000, vahadla tak za 5000 a vačky tak za 8000
to jsou rozdíly v cenách za případnou poruchu
u CA motoru stačí koupit kované ojnice za cca 15 000 které nemají ostřik válce vyvedený z ojnice a je ten motor celkově srovnatelný až do výkonu cca 350 kobyl kde začíná mít SR díky nákladnosti dílů navrch, do tohoto výkonu má navrch CA
pojistka je u CA menší
závěrem jsou tyto motory dle mého názoru celkem šul nul, u CA motoru tě čeká brzo GO, u SR motoru když šáhneš na dobrej kousek tak může najezdit ještě 100 000km
pokud nechceš do auta vrážet peníze a vozit se tak kup s14a za 150 000 a jezdi, pokud ti nevadí že si s tím budeš hrát, tak kup s13 za 30, za 40 GO motoru, 10 do polyuretanů v podvozku, 5 VLSD diff 10 do lepších brzd a 20 do tlumičů a jsi na 115 000 a máš rezervu na IC, chip, turbo 2860 atd atd atd
Můj názor:
Pokud si s tim nechceš hrát a hned od začátku fest opravovat, upravovat a hledat závady v elektronice, tak kup S14tku. Motor v serii je podle mě podstatně bytelnější (ojnice), elektronika motoru míň problematická a kastle bejvá podstatně zdravější, ale vem si s sebou někoho z fóra, kdo to auto zná, pač kdyžs to neměl, tak poznáš houbelec...
Pokud si s tim nechceš hrát a hned od začátku fest opravovat, upravovat a hledat závady v elektronice, tak kup S14tku. Motor v serii je podle mě podstatně bytelnější (ojnice), elektronika motoru míň problematická a kastle bejvá podstatně zdravější, ale vem si s sebou někoho z fóra, kdo to auto zná, pač kdyžs to neměl, tak poznáš houbelec...
UDC Team
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
S14 ma tuhsiu karoseriu a nielen preto, ze je to kupe. Bola to oficialna sprava od nissanu, ktora bola pri uvedeni S14ky na trh.
Podvozkovo nema byt preco lepsia, kedze su podvozky snad identicke. Moze mat lepsie jazdne vlastnosti prave kvoli tej vyssej tuhosti karoserie.
Aj s tou hmotnostou S14 to nieje az take dramaticke. Kto mate S14ku napiste aku mate pohotovostnu hmotnost v technicaku.
Kufor u S14 je problem. Oproti S13ke je podla mna o nicom.
Co sa tyka motoru, v serii je urcite na jazdenie lepsie SRko. OVELA vacsi zaber od spodu ako CAcko. CA sa moze porovnat s SRkom tak od 4500-5000 otacok (nie seriove CA samozrejme, ale upravene na rovnaky vykon).
LSD mala kazda S14ka, S13ky skoro vsetky facelift (od 9/1990), ze vraj aj niektore pred faceliftom. Je tam viskozny LSD takze nieje zaruka, ze na aute ktore kupis este bude fungovat.
Podvozkovo nema byt preco lepsia, kedze su podvozky snad identicke. Moze mat lepsie jazdne vlastnosti prave kvoli tej vyssej tuhosti karoserie.
Aj s tou hmotnostou S14 to nieje az take dramaticke. Kto mate S14ku napiste aku mate pohotovostnu hmotnost v technicaku.
Kufor u S14 je problem. Oproti S13ke je podla mna o nicom.
Co sa tyka motoru, v serii je urcite na jazdenie lepsie SRko. OVELA vacsi zaber od spodu ako CAcko. CA sa moze porovnat s SRkom tak od 4500-5000 otacok (nie seriove CA samozrejme, ale upravene na rovnaky vykon).
LSD mala kazda S14ka, S13ky skoro vsetky facelift (od 9/1990), ze vraj aj niektore pred faceliftom. Je tam viskozny LSD takze nieje zaruka, ze na aute ktore kupis este bude fungovat.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: