Franto ty tohle turbíčko (2871R) máš že? Mohl bys napsat kolik tlačí v jakých otáčkách? A když srovnáš náběh s T28?Kentoya píše:pokud se nemýlím marat má skladem GT2871R cena okolo 25 přesněji cenu řekne on možná 26 fakt nevím, a je to co se potenciálu týká výš jako 2860, mělo by zvládat až 2,5 baru a okolo 2 bar (minimálně 1,8) v celém rozsahu
Viete niekto, aky je rozdiel medzi T28 a GT28R ???
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Toto je dovod, preco uvazujem nad nim, pretoze sa da za par korun a pretoze som videl, ze na sxoc.com ho ma par ludi zo stage1 (HD) a maju vykon tesne nad 300hp, co s T28 a stage1 asi nieje mozne pri rovnakych ostatnych upravach.raddy píše:
...GT28R, ktoreho kompresor konci niekde na 350k.
branbito: mozno dobra myslienka, turba IHI ma aj novy GT-R.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Samozrejme myslel som overene ebay bazare, ako napre Japan Dyno...
Bohuzial ale uz sa predalo, takze je to pase...
Bohuzial ale uz sa predalo, takze je to pase...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Hele kdyz kouknu na http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... rgers.html a prepoctu si tu tabulku tak mi vychazi ze gt2871r v zadne origo kombinaci nepresahne 2b.Kentoya píše:pokud se nemýlím marat má skladem GT2871R cena okolo 25 přesněji cenu řekne on možná 26 fakt nevím, a je to co se potenciálu týká výš jako 2860, mělo by zvládat až 2,5 baru a okolo 2 bar (minimálně 1,8) v celém rozsahu
Nie, chcem si postavit projekt, ktory vyrazne presiahne moje financne moznosti a kedze na to nemam, tak mi bude auto stat 3 roky v garazi a potom ho predam nedorobene za menej, ako som do neho vrazil. Takto teda neuvazujem ani nahodou... :-D Ja sa chcem vozit...Gerox píše:dokonca si chcel z bazaru????
Uz som od nich bral par veci a tu z fora mnoho dalsich ludi a vsetci sme boli spokojny. Maju feedback 99,8% (3086 hodnoteni). Posledne negativne hodnotenie mali minuly polrok a to kazdy mesiac predaju nejake pouzite turbo.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
za pokus o rypnutie ti davam tak 3-ku...nizzmo píše:Nie, chcem si postavit projekt, ktory vyrazne presiahne moje financne moznosti a kedze na to nemam, tak mi bude auto stat 3 roky v garazi a potom ho predam nedorobene za menej, ako som do neho vrazil. Takto teda neuvazujem ani nahodou... :-D Ja sa chcem vozit...Gerox píše:dokonca si chcel z bazaru????
Uz som od nich bral par veci a tu z fora mnoho dalsich ludi a vsetci sme boli spokojny. Maju feedback 99,8% (3086 hodnoteni). Posledne negativne hodnotenie mali minuly polrok a to kazdy mesiac predaju nejake pouzite turbo.
dřív než odpovím, zjisti podle tabulek kolik max zvládne 2860 na kluzných ložskáchVita.s13 píše:Hele kdyz kouknu na http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... rgers.html a prepoctu si tu tabulku tak mi vychazi ze gt2871r v zadne origo kombinaci nepresahne 2b.Kentoya píše:pokud se nemýlím marat má skladem GT2871R cena okolo 25 přesněji cenu řekne on možná 26 fakt nevím, a je to co se potenciálu týká výš jako 2860, mělo by zvládat až 2,5 baru a okolo 2 bar (minimálně 1,8) v celém rozsahu
kompresor 2860 trim 62 (bez ohladu na typ lozisk) je dimenzovany na obdobny tlak ako 2871, cize zhruba 2bar max, akurat ze pri tomto tlaku podporuje max. prietok cca 34lb/min (trim 55 len okolo 30lb/min), kdezto 2871 kompresor pri rovnakom tlaku podporuje prietok az 45lb/min (plati pre najvykonnejsi trim 2871 - trim 56). Napr 2871 trim 48 podporuje len cca 38lb/min.
Avsak ja osobne by som 2860 urcite netlacil na 2bar
Inak povedane, oba kompresory podporuju rovnaky max tlak, ale 2860 to dokaze len na motore s mensim prietokom, cize na mensom motore, motore s nizsimi max. otackami ci menej upravenom motore.
z praxe na ca18det sa da povedat, ze gt2860r (s vyf. AR .64) dokaze podporit cca 320k max (mozno 350 ako extrem alebo nadhodnoteny vysledok z brzdy) a gt2871r (s vyf. AR .64) dokaze dostat z ca18det hodne cez 400k, myslim ze 450k nie je nemozne.
Avsak ja osobne by som 2860 urcite netlacil na 2bar
Inak povedane, oba kompresory podporuju rovnaky max tlak, ale 2860 to dokaze len na motore s mensim prietokom, cize na mensom motore, motore s nizsimi max. otackami ci menej upravenom motore.
z praxe na ca18det sa da povedat, ze gt2860r (s vyf. AR .64) dokaze podporit cca 320k max (mozno 350 ako extrem alebo nadhodnoteny vysledok z brzdy) a gt2871r (s vyf. AR .64) dokaze dostat z ca18det hodne cez 400k, myslim ze 450k nie je nemozne.
- tomita
- user
- Příspěvky: 687
- Registrován: 03.05.2006, 14:58
- Bydliště: Praha/Mnichov
- Kontaktovat uživatele:
Toto je dufam len preklep. To nemozes mysliet vazneraddy píše:... a gt2871r (s vyf. AR .64) dokaze dostat z ca18det hodne cez 400k, myslim ze 450k nie je nemozne.
Inak tiez zastavam nazor, ze tlacit 2 bar je blbost, ani nechapem preco sa tu o tom vobec bavite, asi niektorym jedincom este nedoslo ze pri takom tlaku sa mozu pripravit na novy motor (resp. vnutornosti ako piesty, kruzky, ventily, loziska + samozrejme turbo) ca. kazdy mesiac. :-D
S14a RB25
nie je na tom nic divne, tieto turba sa pouzivaju s tlakom aj viac ako 1.7bar s vykonmi tesne nad 400k (samozrejme na adekvatne pripravenom ca18det motore, hlavne vacky) a to plati pre mensiu vyf. turbinu. S vyfukovou AR .86 by to este islo vysie, specialne na sr20det motoretomita píše:Toto je dufam len preklep. To nemozes mysliet vazneraddy píše:... a gt2871r (s vyf. AR .64) dokaze dostat z ca18det hodne cez 400k, myslim ze 450k nie je nemozne.