Je rozdil mezi E-manage Ultimate a E-manage Blue Blue je "oskubana" verze, ale i tak toho umi vic nez piggy-back od apexi. V zahranici se necha sehnat pouzita za 250-300$kenivruh píše:Jaj to si nemal napisat, ze je plne zrovnatelne so samostantonou RJ. to zase nedopadne dobre :-D
Apexi + vstřikovače
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ja by som chcel vediet, ako upravuje Emanage predstih, tak ze dokaze "advancnut" predstih oproti nastaveniu v ECU. Ak Emanage caka na signal z ecu a potom ho upravuje, tak predsa nieje sanca ak v case T+0 posle ecu signal na iskru, aby to emanage upravil na cas T-5 napr.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
hehe a ako to robi seriova ECU? ako emanage, tak aj seriova ecu ma mapu predzapalu, podla ktorej upravuje aktualny predzapal v danom cykle. emanage to robi rovnako ako seriova ecu a uplne rovnako to robi akakolvek samostatna ECU. Snimac (CAS alebo iny) doda informaciu o polohe piestu a ecu vzpocita podla mapy aktualny predzapal.kenivruh píše:Ja by som chcel vediet, ako upravuje Emanage predstih, tak ze dokaze "advancnut" predstih oproti nastaveniu v ECU. Ak Emanage caka na signal z ecu a potom ho upravuje, tak predsa nieje sanca ak v case T+0 posle ecu signal na iskru, aby to emanage upravil na cas T-5 napr.
Piggiback to robi tak, ze upravi informaciu z CAS snimaca pre ECU, teda doda umelo skresleny udaj o polohe piestu a tym zmeni konecny predzapal. Emanage necaka na signal z ECU, ale ECU caka na signal z Emanage, tymto sa zrejme vysvetluje tvoja otazka.... Rovnako je to aj zo vsetkymi ostatnymi signalmi, ktore Emanage upravuje.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Dakovala, uz chapala
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
pouzivam emanage blue pres dva roky. mam origo ecu a ted 370cc@4bar. driv jsem mel 444@3bar a pak i 4bar.
Umi samozrejmne menit predstih, i kdyz v emanage nevidis vyslednou hodnotu, tak to umi. A to bud vzhledem k tps nebo maf nebo map (boostu) ja mam ten boostsensor a pouzivam ho - ladim podle neho i benzin.
Emanage blue totiz umi jeste prime prodluzovani injector impulsu - zase podle tps, maf nebo map. Coz je v mnohem mnohem lepsi nez nastavovani afr pres zmenu signlu vahy vzduchu.
Umi samozrejmne menit predstih, i kdyz v emanage nevidis vyslednou hodnotu, tak to umi. A to bud vzhledem k tps nebo maf nebo map (boostu) ja mam ten boostsensor a pouzivam ho - ladim podle neho i benzin.
Emanage blue totiz umi jeste prime prodluzovani injector impulsu - zase podle tps, maf nebo map. Coz je v mnohem mnohem lepsi nez nastavovani afr pres zmenu signlu vahy vzduchu.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
mohdparts ma jenom novy a origo dily coz za 300 asi nebude. Celkem casto je nekdo prodava na sr20foru - neni problem domluvit se s nim. treba tady http://www.sr20forum.com/electronics-ga ... pport.html
jinak k te samotne nove jednotce je treba mit ten support tool coz je kabel a cd ale je to zbytecnych $110 - sw se da stahnout nekde a neorigo kabel stoji myslim 30-50$ videl jsem ho na ruznych mistech. A dal jestli chces kabelaz na predstih a na to dodatecny vstrikovani, tak je zbytecny kupovat oboji, staci jenom konektor, kterej je soucasti tusim ty ignition(na predstih) kabelaze a zbydou tam volny kabilky na tu injection kabelaz. Proste ty origo dily jsou zbytecne drahy, pritom to jsou jenom kabilky, kterych je tam zbytecne moc.
jinak k te samotne nove jednotce je treba mit ten support tool coz je kabel a cd ale je to zbytecnych $110 - sw se da stahnout nekde a neorigo kabel stoji myslim 30-50$ videl jsem ho na ruznych mistech. A dal jestli chces kabelaz na predstih a na to dodatecny vstrikovani, tak je zbytecny kupovat oboji, staci jenom konektor, kterej je soucasti tusim ty ignition(na predstih) kabelaze a zbydou tam volny kabilky na tu injection kabelaz. Proste ty origo dily jsou zbytecne drahy, pritom to jsou jenom kabilky, kterych je tam zbytecne moc.