koupil sem origo v Nissanu stálo podobně jako je psaný výš, přesně si to už nepamatuju. Jestli chceš můžu ti ho nafotit a změřit. Ale asi to nebude levnější si ho vyrobit. Ale o víkendu snad už pujde do auta, tak se rozhodni včas. :-D
Mili (Kopriw ví o koho jde) má polotovar ze které jsem si už vysekával těsnění je to to z čeho se těsnění dělají ale v roli a bez té kovové strany a pak už jen udělej si sám je to také řešení ale bál bych se že pak nějaký úlomek když to budeš vyrábět z čehokoli se uvolní a poničí turbo opravdu bych tady volil koupy nového či nehat podle oroginálu vyřezat nové pak už bych se toho nebál jen zvolit patřičný materiál.
NISMOTOM pracuje ve firmě s drátovkama ale co jsem pochopil pracují s černotou a nerezem takže kdyby se sehnal patřičný materiál tak by se možná dalo s ním domluvit že by to nechal u nic udělat jako bude nechávat dělat držáky na budíky a samozřejmě se to vyplatí dělat v nějaké sérii nevím co stojí nové origo těsnění ale toto by bylo řešení.
Kopriw píše:takze sem objednal od firmy gushu bo jak na zakazku z materialu Reinz X-treme - expandovaný vermiculit ddo 950°C a chteji pri 10 kusech 34kc za jedno
Třeba těch 10ks vydrží stejně dlouho jako sériový. Pak dej vědět jak to funguje.
MYSAK píše:A nebo muzes bejt prukopnik a vypilovat ho treba ze slabyho platku hliniku nebo medi
toto som robil ece na starom aute co som mal pretoze nebolo dostat tesnenie pod zvody ale vydrzalo mi vzdy len nejake 3-4 mesiace velmi rychlo sa prepaloval ten hlinik
tady je link na tu firmu co mi udela to tesneni http://www.guschu.cz/tesneni-desky-reinz.html je to y toho posledniho materialu REINZ
Xtreme plus,myslim ze za 34kc kus to neni spatny