Zadní blatník vyvaření?
Zadní blatník vyvaření?
Ahojda prosím o radu, jestli má cenu tento blatník vyvařit-záplatovat, nebo rovnou odříznout u lišty a navařit blatník z jiného auta? Děkuji všem... Jednoduší podle mě bude to druhé ale říkám jsem lama.
200SX S13, 92'
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
No loni jsme s kamošem vařili obe strany na mem aute. Ale zdaleka to nebylo tak KO jak tvoje. V tvem pripade jestli mas pristup k nejake kastli tak si myslim ze by se oplatilo to uriznou jak rikas.
Jenze tohle misto je rezaty skoro na vsech dvoukilech. Hlavni problem je v tom ze tam od kol nalyta bahno atd az do vnitř te dutiny. Kdyz jsme delali moje auto tam tam bylo neskutencny mnozstvi hliny a jeste vic jsme cumeli kdyz jsme zjistili kudy to tam nalytalo.
Ten otvor je dalany na odtekani vody. Ten otvor se brzo zacpe bahnem a uz to jede...
Jeste z vnitrni strany je taky otvor cca průměr 15mm a ten ma byt zakrytovany takovou gumouvou zatkou. Ne mem aute tahle zatka tam byla ale presto tim malym odtokovym otvorem tam toho naletá...
Takze doporucuju ostatnim co tohle uvidi zkontrolovat tu odtokovou dirku nebo pripadne tu druhou zda tam maji tu zatku....hmm a nebo radsi ne protoze treba prijdete na korozi o ktere jste nevedeli a bude akorat nasraný
Jenze tohle misto je rezaty skoro na vsech dvoukilech. Hlavni problem je v tom ze tam od kol nalyta bahno atd az do vnitř te dutiny. Kdyz jsme delali moje auto tam tam bylo neskutencny mnozstvi hliny a jeste vic jsme cumeli kdyz jsme zjistili kudy to tam nalytalo.
Ten otvor je dalany na odtekani vody. Ten otvor se brzo zacpe bahnem a uz to jede...
Jeste z vnitrni strany je taky otvor cca průměr 15mm a ten ma byt zakrytovany takovou gumouvou zatkou. Ne mem aute tahle zatka tam byla ale presto tim malym odtokovym otvorem tam toho naletá...
Takze doporucuju ostatnim co tohle uvidi zkontrolovat tu odtokovou dirku nebo pripadne tu druhou zda tam maji tu zatku....hmm a nebo radsi ne protoze treba prijdete na korozi o ktere jste nevedeli a bude akorat nasraný
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
se ti mrknu na te bourane 240SX, pokud to tam bude ok, vyriznu to po ten prolis a poslu ti to postou...za postovny...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
JJ
Tak zkusím sehnat tuhle část blatníku a raději to udělat neprasácky, nic proti OtasTM, kdyby někdo o něčem věděl prosím ozvěte si mi. Přesně tak jak píše Baby, jen jsem chtěl zkontrolovat puchýř pod lakem který jsem tam našel-jenom ho vybrousit atd... a potom koukám brousím a koukám a zase brousím a najednou je tam takováhle díra Samozřejmě že jsem nasr*ný ale co naděláme když ty naše auta máme tak moc rádi.
200SX S13, 92'
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
v sobotu se mi pripomen..driv se na chatu nedostanu...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde