R200nomann píše:zdravim Vás pánové
mám jenom takovej malej dotaz.Objednávám si diferák a teď si nejsem jistej kterej máme na svých autech jestli r180 nebo r200. Jde o S13
díky za pomoc
několik otázek(na pokračování)
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
			
						200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
zdravím Vás pánové,pár měsíců jsem pobyl ve špitále a po malé rekonvalescenci jsem se opět pustil do práce na autě. Ať mi co vědí poradí,dělám bohužel GO CAčka a tak potřebuju znát rozměry Gufer co jsou potřeba.Vím že je tu tlačítko search a nebo manuál ale přecejen ti co mají již zkušenost a praxi mohou poradit víc. díky a ještě se omlouvám všem co mi psali SZ,nebo odemě něco chtěli že jsem se nezoval
			
			
									
						
							nissan S13;  kola, motor, převodovka, spojka,  výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
			
						zdravim pánové dneska jsem koukal na těsnění pod hlavu a všim jsem si že na těsnění chybí díry na mazaní a chlazení hlavy   tedy jsou ale jen na jedný polovině,na tý druhý těsnění ty kanály zaslepilo. je to tak správně nebo tam dal někdo něco jinýho??
 tedy jsou ale jen na jedný polovině,na tý druhý těsnění ty kanály zaslepilo. je to tak správně nebo tam dal někdo něco jinýho?? 
			
			
									
						
							 tedy jsou ale jen na jedný polovině,na tý druhý těsnění ty kanály zaslepilo. je to tak správně nebo tam dal někdo něco jinýho??
 tedy jsou ale jen na jedný polovině,na tý druhý těsnění ty kanály zaslepilo. je to tak správně nebo tam dal někdo něco jinýho?? 
nissan S13;  kola, motor, převodovka, spojka,  výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
			
						zdravim pánové, mám jeden dotaz,asi bude debilní ale k čemu je elektrická krabice s nápisem "door lock timer" vim je to neco s dveřma ale neznám funkci k čemu tedy je   ? díky
 ? díky
			
			
									
						
							 ? díky
 ? díkynissan S13;  kola, motor, převodovka, spojka,  výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
			
						- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
To asi tazko. Ide z neho signal do cievok. Funguje ako prerusovac.nomann píše:Zdravim pánové, můj dnešní dotaz je, jaká je přesná funkce power tranzistoru, jezdí to bez toho? :-D
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
			
						200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den






