Takže -> mněl bych takovej velkej dotaz -> vymyslel jsem si to před cirka deseti minutama ( možná je to trochu ukvapený ) -> z toho 6 minut mi trval telefonát s majitelem toho žlutýho SX co je dneska čerstvě v bazaru ! Ale o co mi jde ! Chci se jenom zeptat jestli by se nenašel někdo kdo by koupil moje auta -> všechny 3 ! Nevim kolik bych si za ně mněl říct - v součtu mně ty auta stály moc ! Ale jelikož jsem tak zjistil že bych na tom musel hodně moc udělat a že když jsem sám tak že by to šlo hodně blbě - takže si na ty větší zásahy netroufnu ! Hlavně časově jsem dost omezenej ! -> Tak jenom když se podíváte do členů na můj topic tak víte co je s těma autama ! Tak jenom jestli je tu nějakej fanoušek kdo by mi za to dal odpovídající peníze tak se ozvěte !
Jedno velký rozhodnutí
- OndraS13
- user
- Příspěvky: 3264
- Registrován: 01.11.2007, 18:21
- Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
- Kontaktovat uživatele:
Jedno velký rozhodnutí
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Podle me je vzdycky lepsi (a levnejsi) koupit neco v dobrym stavu, kde to budes mit relativne bez oprav. Myslim, ze dat do kupy auto ve spatnym stavu te bude stat vic penez, nez koupit neco OK. A to nepocitam ten cas straveny..
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
mna by zaujimala ak mas v ok nejaku karoseriu
hlavne rovnu
hlavne rovnu
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,