ojnice klidně můžeš přeházet, stejně je musíš někde nechat změřit a oni je popřehazujou,ale nesmíš přeházet jejich zámky.. kliku změřit a patrně brousit, pozdra pro pístní čepy koupit určitě nové - originá cca 1100kč, ložiska určitě nová (třeba ACL) cca 2000kč, olejové čerpadlo jedině nové byt nebude levné,ale zkus geroxe jestli nebudou brát balík z JPN pak se dá sehnat levněji, nebo možná martin bude vědět, válce měřit/brousit, hlavu komplet GO...vše pořádně dekarbonovat,nová gufera,hydra-to je na tobě,ale já už bych dnes dal asi nové..srovnat hlavu i blok.. pak nasadit nové rozvody po složení.. myslím,že tohle je nejlevnější varianta,pokud bude vše OK dobrou STAGE2 ti motor určitě snese.. pokud máš koruny navíc, použij kované ojnice,písty, měděné těsnění pod hlavu, pořádné štefty.. abych nezapoměl,vodní pumpu po sundání hod do kýble z vodou,jinak by ses mohl taky pěkně vydrbat po nastartování čistého složeného motoru
nic se neboj rozebrat, v manuálu je vše pěkně rozkreslené a popsané, CA18DET je velice jednoduchý motor
Jak rozebrat CAcko???
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
fiiiha...tak dik moc... skusim vse co umim a hned jak bude cas tak sa do teho pustim... strasne vam vsem dakujem ... ESTE ZE MAME TAKETO FORUM !!!
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...