Volba Pneu
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Volba Pneu
Pomalu se blíží doba kdy budu muset obout nové pneu a ačkoli mám svůj typ tak se v tom moc nevyznám z toho co jsem přečetl mám několik typů a výrobců a zajímalo by mě co by jste volili a proč (z jakýchkoli je jen z toho mála co jsem vyjmenoval)
Brigestone RE 050 A
Brigestone RE 050 MO
GoodYear Eagle F-1 GSD-3
Pirelli P Zero Nero
Michelin Pilot Sport
Syron N3000
Díky
Brigestone RE 050 A
Brigestone RE 050 MO
GoodYear Eagle F-1 GSD-3
Pirelli P Zero Nero
Michelin Pilot Sport
Syron N3000
Díky
Naposledy upravil(a) Vladislav Bureš dne 18.04.2008, 06:57, celkem upraveno 1 x.
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
ak chces ma to naj tak:
Pirelli p zero nero
Continental SportContac2
Pirelli p zero nero
Continental SportContac2
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
podla mna tie pirelli ale sto ludi sto chuti....
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
Pirellky nedopadly v testech az tak dobre.
Nej by mely byt Pilot Sporty, osobne vyzkouseny a parada. Ale asi neudelas chybu s zadnyma, bavime se tu o minimalnich rozdilech...
Nej by mely byt Pilot Sporty, osobne vyzkouseny a parada. Ale asi neudelas chybu s zadnyma, bavime se tu o minimalnich rozdilech...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: