pokud o tom přemýšlí tak zájem asi mánizzmo píše:Nechcem sice OT-ckovat, ale myslis to vazne s tym LPG do s14??? To mi znie rovnako ako TDI do Lamborgini. A to viem, ze projekt TDI Lamborgini, tusim Galardo existuje, ale nikdy nesiel do vyroby, pretoze o to nemal nik zaujem...
Jak už tu bylo psáno, pokud si s tím pohraje muže využít vyššího okt čísla atím docílit i plusu vyššího kompresního pomeru.
Videl jsme u známého jeho novej sekvencní plyn a mel k tomu i kabel k NB a mohl upravovat dávkování a další veci v ECU pro LPG, takže teoretický potenciál tu je, bohužel umel jen přehodit předpřipravené "mapy", které byly optimalizované pro letní a zimní období a usporu / výkon ( zde slo zmenu ve výkonu dost poznat na pružném zrychlení ) , bohužel neumel nic jiného - tím mylsím jako si mapy sám upravovat - ale mylsím že by se to lso naučit. Plyn má v C5 V6 a vyšel ho tuším na 33tis + 1500 kabel a softw.