8 port

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

8 port

Příspěvek od jsadik »

Nevíte kde se nechá sehnat nějaký info o 8 portový hlavě? Třeba v čem všem je rozdíl od normální, jestli má jinou mapu v jednotce a tak?
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo »

8port head s JDM CA18DET? ked hej tak hladaj uz som to tu riesil dakedy...
Nissan 200SX S13 1990
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

ma 4 porty navyse, v nizkych otackach su otvorene len 4, vo vyssich otackach vsetkych 8, ovlada ich pneumaticky actuator a privod tlaku donho ovlada ECU. Ine mapy v ECU asi budu tak ci tak kvoli 100okt. japonskemu benzinu, samotne ovladane actuatora ale z mapamy zrejme nesuvisy, je na to zvlast rutina v ECU, zrejme v zavislosti od otacok.
neviem o tom, zeby niekdo hlasil badatelne zlepsenie priebehu krut. momentu motora pri porovnani 8port a 4 port hlavy.
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo »

inak 8 nema ziadnu vyhodu a v cudzine je dost problem zohnat 4 port maju tam iba 8 porty a na vacsie vykony to bud odstranuju alebo zhanaju 4 pot hlavy.
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

údajně osmiport má krouták níž než čtyřport a tudíž pro výkonové upgrade je lepší čtyř, pro plynulejší přechod v otáčkách je lepší osmiport
Odpovědět