co to je?
- 200sxdriver
- user
- Příspěvky: 76
- Registrován: 17.01.2008, 11:53
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Kontaktovat uživatele:
Mam to jak to maš nafotce stejny! CO to je restriktor a naco to je?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- 200sxdriver
- user
- Příspěvky: 76
- Registrován: 17.01.2008, 11:53
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Kontaktovat uživatele:
Ja dotoho rači hrabat nebudu nehodlam to pokurvit rači si to pak necham udelat od nekoho kdo tomu rozumi!
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
No musim vse prodiskutovat s Kentoyou a budiky teprve budou!
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
??? Ta vec je wastegate control solenoid valve. Pomocou neho a boost pressure sensor, riadi ECU tlak turba. Tak je to napisane v manuale. Ten kto to vyhodi a nema iny regulator tlaku tak ide max. na tlak 0.4-0.5 baru (T28 aktuator).MIRIS píše:nekde sem to tady cet,restryktor snizuje hlucnost toku v palivovem sistemu,ale nejsem si jisty tak me kdyztak opravte
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- tomita
- user
- Příspěvky: 687
- Registrován: 03.05.2006, 14:58
- Bydliště: Praha/Mnichov
- Kontaktovat uživatele:
Malinko to tady poupravim. Pred solenoidem jsou 2 restriktory, jeden v ty delsi hadicce z intercooleru smerem k T-cku a druhej v ty kratke ktera jede z T-cka do vstupu do solenoidu. Restriktor je takovej jednoduchej valecek s malym pruchozim otvorem vlozen do ty hadicky.
Pokud vyhodis tu prvni, tlak se ti snizi na ca. 0,5-0,6..(v mym pripade) protoze do wastegate-actuatoru jede tim padem vyssi tlak, pokud vyhodis tu druhou, tlak se zvedne na asi 0,9-1,0..
Jeden restriktor slouzi k snizeni tlaku (kvuli solenoidu) a druhej k vyhlazeni pulzaci v sani.
Jinak se nedoporucuje odstranit ani jeden z restriktoru (hlavne ten pred vstupem, ktery zveda tlak), protoze to muze vest k nekontrolovatelnym spickam maximalniho tlaku.
Ja mam vechno v serii a presto tlacim dle budiku max. az 1,05baru. :-D
Pokud vyhodis tu prvni, tlak se ti snizi na ca. 0,5-0,6..(v mym pripade) protoze do wastegate-actuatoru jede tim padem vyssi tlak, pokud vyhodis tu druhou, tlak se zvedne na asi 0,9-1,0..
Jeden restriktor slouzi k snizeni tlaku (kvuli solenoidu) a druhej k vyhlazeni pulzaci v sani.
Jinak se nedoporucuje odstranit ani jeden z restriktoru (hlavne ten pred vstupem, ktery zveda tlak), protoze to muze vest k nekontrolovatelnym spickam maximalniho tlaku.
Ja mam vechno v serii a presto tlacim dle budiku max. az 1,05baru. :-D
S14a RB25