Programovatelne ECU
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Programovatelne ECU
Zalozim toto tema, protoze asi nejsem jedinej kdo se zajima o programovatelne plug and play ECU. Dal bych sem vypis vyrobcu kteri jednotky delaji, pokud vite o nejake ktera tady neni jmenovana tak ji napiste.
AEM , Haltech, Microtech, Autronic, Motec, Apeci PFC, Megasquirt, Reytec
Potreboval bych se nejakym zpusobem dobrat toho, jestli existuje ECU s TCS (traction control system), ktery by bral informace z cidel ABS podobne jako TCS od firmy Racelogic.
AEM , Haltech, Microtech, Autronic, Motec, Apeci PFC, Megasquirt, Reytec
Potreboval bych se nejakym zpusobem dobrat toho, jestli existuje ECU s TCS (traction control system), ktery by bral informace z cidel ABS podobne jako TCS od firmy Racelogic.
Naposledy upravil(a) Mirek dne 29.04.2008, 14:41, celkem upraveno 2 x.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Aem to nebere z cidel ABS, resil sem to ted s kenim, kontroluje to podle nastavenejch hodnot ktery tam vlozis..mrknu na tu druhou.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Myslim ze motec ma traction control(teda som si isty ze ma) len neviem ci nieje aktivna len pri rozbehoch - pri sprintoch. Ale viem ze ma bolo to v nejakom clanku o Eve z Maxu.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Aby si nerozbil drzku ked bude jazdit po normalnych cestach.johny1 píše:Preco je pre teba traction control taka dolezita? Na sprintoch zo slickmi nebudes mat ziadne traction problems.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
tak tak....chci jit k 500hp pristi rok, ale chci to i do beznyho provozu, tak abych mel klid na mokru.kenivruh píše:Aby si nerozbil drzku ked bude jazdit po normalnych cestach.johny1 píše:Preco je pre teba traction control taka dolezita? Na sprintoch zo slickmi nebudes mat ziadne traction problems.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Tesi me tvuj zajem ale to vubec neni tvoje starost...mam svoje pozadavky, nepotrebuju riskovat rozbiti auta do kteryho sem investoval mraky penez a jeste vice casu jen kvuli tomu abych mohl machrovat ze mam velkej vykon a nejsem takovej suchar jak ti co pouzivaji kontrolu trakce... Takze pokud ti vadi muj pozadavek na kontrolu trakce, tak se zdrz komentaru. Na to se nikdo neptal, kdyz to nechces pouzivat tvuj problem....pokud ja ano je to muj problem. konec OT.johny1 píše:ked ta taketo veci trapia tak taky vykon je pre teba potom vela haha
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Trochu oživím toto téma a doufám,že těch pár lidí co by to na tomto foru mohli vědět mi s tím trochu poradí Už mám zapojené Apexi PFC a pomalu se do něj začínám hrabat, chtěl bych vědět co znamenají prozatím ty zkratky co jsou na obrázku. Některým rozumím,ale většině ne
pak by mě zajímalo co znamená na tomto dalším obrázku :
IgnTmng
AirFlow (to bude dle mě průtok vzduchu ale jistej si nejsem)
Eng Rev
Knock (to bude nejspíš čidlo klepání nebo ne? )
Air Temp ( že by teplota vzuchu ? ale kde je na to čidlo , měří to váha nebo jsem ůplně mimo ?)
Tady mi je téměř vše jasné až na tu poslední věc : 02 F/B control
Předpokládám že v tomto profilu se tu nastavuje na co má upozorňovat kontrolka Check Engine - ale taky si nejsem jistej.
pak by mě zajímalo co znamená na tomto dalším obrázku :
IgnTmng
AirFlow (to bude dle mě průtok vzduchu ale jistej si nejsem)
Eng Rev
Knock (to bude nejspíš čidlo klepání nebo ne? )
Air Temp ( že by teplota vzuchu ? ale kde je na to čidlo , měří to váha nebo jsem ůplně mimo ?)
Tady mi je téměř vše jasné až na tu poslední věc : 02 F/B control
Předpokládám že v tomto profilu se tu nastavuje na co má upozorňovat kontrolka Check Engine - ale taky si nejsem jistej.