Rozdíl mězi Garrett a JimWolf technology
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Rozdíl mězi Garrett a JimWolf technology
Potřebuju poradit co je lepší či jaké jsou rozdíly
Garrett
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=GRT
JimWolf technology
http://www.jimwolftechnology.com/custom ... PartID=442
Potřebuju objednat a potřebuju vědět co lépe díky
Garrett
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=GRT
JimWolf technology
http://www.jimwolftechnology.com/custom ... PartID=442
Potřebuju objednat a potřebuju vědět co lépe díky
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Rovnake turbo.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Parametre turba su rovnake. Cim sa inak lisia kto vie.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Inac ta mapa sa mi nepaci. Viac ako 2 bary s tymto turbom no neviem. S tym ma problem aj GT2871R.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jen okrajove k tematu.. JWT je dobra firma, v USA dost uznavana okolo SR a KA tuningu. Zadni smelinari, ebay, apod. Sam mam od nich vacky a filtr.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
mě nejde tak ani o to jestli to je dobrá firma i když také ale jaký je rozdíl v tom turbu. Jestli bude garrett lepší s větší životností a lepším průbehem výkonu tak si pořídím jej a pokud to bude naopak tak toto nejde mi o cenu ale o vlastnosti toho turba a i kvalitní firmy mají nepovedené kousky proto se na to ptám jestli by toto turbo někdo pořídil kdyby střba stáli obě steně s garrettem a když tak proč
Osobne by som bral garrett turbo lebo si myslim ze dostanes kvalitu za tvoje prachy. Ale to JWT turbo je tiez urcite kvalitne. Moc by som si hlavu nelamal nad tymi mapami, rozdiel medzi tymi dvomi turbami by si podla mna nepocitil. Len si vyber spravnu a/r velkost.
Co tak gt2871r? Ja som si vzdy myslel ze to je lepsie turbo ako disco potato.
Tieto turba su "efficient" do 20psi, ak chces tlacit viac tak treba vacsie turbo.
Co tak gt2871r? Ja som si vzdy myslel ze to je lepsie turbo ako disco potato.
Tieto turba su "efficient" do 20psi, ak chces tlacit viac tak treba vacsie turbo.
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Viděl jsem pár grafů CA18DET s GT2871R a abych řekl pravdu naprosto mě to odradilo plný tlak až za hranicí 5000ot kdy má doslova raketový start ale do té doby prakticky přirovnal bych ten graf ke goniometrické funkci "tg" a to nechci nehledě tomu že aby to mělo asespoň trochu víznam tak bych musel točit přez 8 tis nebo jezdit jen sprinty a to není to pravé ořechové kdežto grafy aut s GT2860RS byli mnohem hezčí plynulejší s maximem okolo hranice 4000ot. Z toho důvodu a velice hezké křivky výkonu bude GT2860RS ideální a víc jak 350hp s počítám tak 1,3barem stejnak nechci aby to také mělo nějakou životnost.johny1 píše:Osobne by som bral garrett turbo lebo si myslim ze dostanes kvalitu za tvoje prachy. Ale to JWT turbo je tiez urcite kvalitne. Moc by som si hlavu nelamal nad tymi mapami, rozdiel medzi tymi dvomi turbami by si podla mna nepocitil. Len si vyber spravnu a/r velkost.
Co tak gt2871r? Ja som si vzdy myslel ze to je lepsie turbo ako disco potato.
Tieto turba su "efficient" do 20psi, ak chces tlacit viac tak treba vacsie turbo.
kenivruh: Mohl bych tě poprosit o vložení nějakého grafu výkonu co jsi mi ukazoval? Jak CA18DET s GT2860RS tak s GT 2871R.
Na CA18DET je GT2860RS naprosto idealni. Me to da plny tlak opravdu okolo tech 4000 tisic a je to nechutny mazec
Az vse bude ready, tak samozrejme dodam graf z brzdy.
Az vse bude ready, tak samozrejme dodam graf z brzdy.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
http://www.jimwolftechnology.com/custom ... PartID=442
http://www.atpturbo.com/root/maps/gt28rs.htm
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 9548_1.htm
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 7160_5.htm
uz je vam to jasnejsie? mapa gt28rs od JWT je nespravna, v skutocnosti je to mapa gt2860R trim 62. mapa od APT je spravna, cize pre GT2860RS.
http://www.atpturbo.com/root/maps/gt28rs.htm
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 9548_1.htm
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 7160_5.htm
uz je vam to jasnejsie? mapa gt28rs od JWT je nespravna, v skutocnosti je to mapa gt2860R trim 62. mapa od APT je spravna, cize pre GT2860RS.
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: