Inac to turbo sa vacsinou predava po dvoch ako swap na Z32. Nema Z32 iny vyfukovy housing ako S13 alebo S14? Potom by to co predava JWT bolo skor to GT2860R (nemylit s GT28R uplne ine turbo).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy 1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Tak skor je len zla mapa a turbo je identicke (aspon podla parametrov) s RS nie?
Edit: Hmm tak to GT2860RS a GT2860R maju rovnake "vnutornosti", lisia sa len vyfukovym housingom. Takze teraz kto vie co vlastne predava JWT.
no je to zaujimave, ale je to tak ako pise keni, kompresor aj turbina su naozaj rovnake (podla katalogu garrett) pre turba gt2860r aj gt2860rs, napriek tomu su ich mapy a parametre pomerne dost odlisne.
co sa tyka tvaru mapy kompresora, rozhodne je pre nas motor vhodnejsie RS a takisto (ako uz bolo vela krat spomenute) ma neprekonatelnu rychlost nabehu v tejto vykonovej kategorii....volil by som pre kazdy pripad RS turbo, radsej asi od APT, teda ka nemas chut si to s JWT po mailoch vydebatovat, o ake turbo vlasdtne ide, pretoze mapa uvedena pri ich RS nie je mapa RS turba, otazka je co by si dostal keby so ho kupi....