problem s brzdovymi hadicami
problem s brzdovymi hadicami
Mam problem s demontazou povodnych brzdovych hadic. Nie je mozne uvolnit holendre, nepomohlo nastriekanie uvolnovacom, nepomohlo nahrievanie. Vyzera to tak ze bude treba zlikvidovat aj trubky a cele to vymenit. Do vymeny trubiek sa mi ale moc nechce, nejake kuzelne riesenie nepoznate?
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
jako posledni reseni bych zkusil ucvaknout hadicku jestli ti na ni nezalezi...vytahnout celou trubicku ven z auta (povolit na brzdovem valci).
Chytnout za ten kovovej konec hadice do sveraku....pak vzit ocko klic..navliknout to pres druhej konec a povolit.
Chytnout za ten kovovej konec hadice do sveraku....pak vzit ocko klic..navliknout to pres druhej konec a povolit.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
no jo,jenže ty holendry sou z bláta,já jich takhle pár utočil.. ten klíč sjedeMirek píše:jako posledni reseni bych zkusil ucvaknout hadicku jestli ti na ni nezalezi...vytahnout celou trubicku ven z auta (povolit na brzdovem valci).
Chytnout za ten kovovej konec hadice do sveraku....pak vzit ocko klic..navliknout to pres druhej konec a povolit.
raddy případně mám celé brzdové potrubí pro s13.. pokud bys ho zničil,ale netuším jak bych ti ho dopravil..ale než ho případně zničíš napiš at potrubí důkladně zkontroluju..at se nevydrbem
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
zkontroluji je dnes, do Rozuma bych je vzal, stejně chce půjčit PWT,tak bych tam třeba zítra sjel.. ale sou dlouhé, pokud je uvezeš, tak mu je tam vezmeš a je to
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
pokud ten 6hran strhnes ockem klicem (uzavreny ne klasickym a idealne 6 hranym), tak by jsi to nepovolil stejne nicimblázen píše:no jo,jenže ty holendry sou z bláta,já jich takhle pár utočil.. ten klíč sjedeMirek píše:jako posledni reseni bych zkusil ucvaknout hadicku jestli ti na ni nezalezi...vytahnout celou trubicku ven z auta (povolit na brzdovem valci).
Chytnout za ten kovovej konec hadice do sveraku....pak vzit ocko klic..navliknout to pres druhej konec a povolit.
raddy případně mám celé brzdové potrubí pro s13.. pokud bys ho zničil,ale netuším jak bych ti ho dopravil..ale než ho případně zničíš napiš at potrubí důkladně zkontroluju..at se nevydrbem
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde