strasne dymí a žere olej
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Mne to dymilo ako lokomotiva, ked som mal zapchatu hadicu odvetravania z vaciek do sania pred turbo a dymilo to podla mna preto, ze sa tlakom v krytoch vaciek tlacil olej cez gufera ventilov do valcov. Plus mi po ostrej jazde vytlacalo mierku oleja Mierku ti nevytlaca?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
h
k comu služi ta hadica co mi praskla,co ide z krytu vacky,dolu do bloku?mierku teraz nevytlača,vytlacalo ju ale pred vybrusmi,teraz ju tam mam na tesno,mozno keby som ju mal trochu volnejsiu by vytlacilo ju a nepraskla by hadica. co vsetko je treba skontrolovot ci ma motor celkovo dobre odvzdusnenie,
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ta hadica je prepojenie vane s krytom vaciek, aby sa odvetravala vana. Co treba vsetko skontrolovat hmm, neviem. Ked ti bude dymit skus odpojit hadicu z krytu vaciek, ci to prestane.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
este raz ti dobre radim, zmeraj si tie kompresie a motor nepouzivaj.
ak ide dym zdola, z vane, je to kvoli pretlaku cez kruzky, potom pokracuje do krytov vaciek, odtial do PCV a ak pcv nestaci odsavat tak cez odvetranie za afm.
tvoj motor ma dobre odvzdusnenie, inak by ti nesiel dym zdola od vane a takisto by nesiel z vyfukovej vacky. kedze ide, tak odvetranie funguje.
ak ide dym zdola, z vane, je to kvoli pretlaku cez kruzky, potom pokracuje do krytov vaciek, odtial do PCV a ak pcv nestaci odsavat tak cez odvetranie za afm.
tvoj motor ma dobre odvzdusnenie, inak by ti nesiel dym zdola od vane a takisto by nesiel z vyfukovej vacky. kedze ide, tak odvetranie funguje.
ok,zajtra zmeram kompresie. piestne kružky som ja nenasadzoval,dostal som do ruk komplet zlození blok motoru,takze neviem ako tam boli nasadene. teraz som docistil hydrostely,asi na piatich bola vrchná dierka uplne zapchata,a skoro na vsetkích dierky na base washeri upchate. zajtra dam vediet ake tlaky som nameral,a pojdem kupit aj sviečky,ake by som mal kupit?