Tak to je dobrý no já to teda slyšim jak se vrací vzduch přes trubky ven, a mám komplet serii, když mám ale votevřený vokýnka.. jinak teda ne no..raddy píše:len k tomu zvuku, ak je sanie seriove, nie je sanca nic podobne pocut.
Problém s řazením, zvuky v motoru.
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
- ,,PJ"
- user
- Příspěvky: 295
- Registrován: 26.04.2007, 15:47
- Bydliště: Karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Se zvuky,fakt neporadim - dvoukilo nemam...Já mám na autě různý zvuky, ale u všeho vím,že to není nic závažnýho a zatím to neřeším..
A k tomu řazení,spojka jde velmi jednoduše zkontrolovat.Měla by zabírat asi tak 3-4 cm od podlahy (při rozjíždění)..Pokud zabírá níž,tak je zavzdušněná a pokud víš,tak začíná být sjetá lamela (příčin může být víc,ale pokud zabírá ty 3-4 cm od podlahy,tak by spojka měla být vpohodě) Takže bych snad jen doporučil kontrolu popř. výměnu kapaliny ve spojce..... U převodovky bych nedělal tak rychle závěry se špatnými synchrony,protože synchrony jsou více namáhány při podřazování a na to sis nestěžoval a řadit až po spadnutí otáček na volnoběžné,taky synchronům moc nesvědčí....doporučil bych ti kontrolu oleje a hlavně typ a kvalitu oleje pokud tam někdo ,třeba dal špatný převodový olej,mohl by to být celý problém (vlastní zkušenost z jinným autem)
Jo a ještě jedna dost důležitá věc ..Jestli se to projevuje stejně se studenou převodovkou jako s ohřátou....
Zkus to zkontrolovat a vyzkoušet,než se budeš pouštět do složitých výměn...
A k tomu řazení,spojka jde velmi jednoduše zkontrolovat.Měla by zabírat asi tak 3-4 cm od podlahy (při rozjíždění)..Pokud zabírá níž,tak je zavzdušněná a pokud víš,tak začíná být sjetá lamela (příčin může být víc,ale pokud zabírá ty 3-4 cm od podlahy,tak by spojka měla být vpohodě) Takže bych snad jen doporučil kontrolu popř. výměnu kapaliny ve spojce..... U převodovky bych nedělal tak rychle závěry se špatnými synchrony,protože synchrony jsou více namáhány při podřazování a na to sis nestěžoval a řadit až po spadnutí otáček na volnoběžné,taky synchronům moc nesvědčí....doporučil bych ti kontrolu oleje a hlavně typ a kvalitu oleje pokud tam někdo ,třeba dal špatný převodový olej,mohl by to být celý problém (vlastní zkušenost z jinným autem)
Jo a ještě jedna dost důležitá věc ..Jestli se to projevuje stejně se studenou převodovkou jako s ohřátou....
Zkus to zkontrolovat a vyzkoušet,než se budeš pouštět do složitých výměn...
http://www.youtube.com/watch?v=8oKI-wCehao
http://www.youtube.com/watch?v=bHibHs2lWE8
http://www.pjshop.cz/ Zabýváme se individuálními úpravami vozů ...Motory, převodovky, výfuky, podvozky, brzdy,karoserie
audio, atd... Dále pak dovozem dílů ze zahraničí...
http://www.youtube.com/watch?v=bHibHs2lWE8
http://www.pjshop.cz/ Zabýváme se individuálními úpravami vozů ...Motory, převodovky, výfuky, podvozky, brzdy,karoserie
audio, atd... Dále pak dovozem dílů ze zahraničí...
Vymen olej.james2000 píše:Mno a má někdo nějaký nápad jak se dají opravit, nebo vyměnit synchrony v převodovce, abych nemusel kupovat komlet celou převodovku, nebo jak se dají vyměnit ??? Jinak celé auto je série, i sání a filtr.
Pouzi americky REDLINE SHOCKPROOF prevodovy olej .
Tu stoji 190 AUD alebo 120 trade price. za 3,8 litra .Do SR prevodovky myslim potrebujes 2,2 litra ???
Ja to mam vyskusane a to by si sa divil ako to funguje.
Jednoznacne tvoje synchro je uz v prdeli.