Aky najlepsi SetUp na Drifty???
Drift neni otom že dáš plnej rejd a plynem řídíš auto. při driftu celou dobu korikuješ volantem dráhu a směr jízdy.chvilku rovně chvilku plnej rejd do toho práce s plynem proště je potřeba aby ten diferák pracoval,během zatáčky v driftu několikrát přesuneš těžiště auta aby jsi ten drift co nejvíce protáhl aby jsi se dostal do optimálního úhlu a td. Co znám já driftery tak měli svornost 75% a zjistili že optimál je někde jinde a difery povolují.Samozřejmě že největší zkušenosti jsou ty který získáš sám a nejlepší volba je ta co vyhovuje především tobě.
Já píšu jenom co vím ze své praxe hlavního mechanika jezdce co jezdí evropský závody v driftu, a zkušeností ostatních mechaniků z evropských závodů.
Já píšu jenom co vím ze své praxe hlavního mechanika jezdce co jezdí evropský závody v driftu, a zkušeností ostatních mechaniků z evropských závodů.
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
ja som piszal len to co ludia jazdia okolo mna a co mam aj ja
i ked zatial toho nemam moc najazdene a stale hladam optimal riesenie
preto som to aj tu otvoril
i ked zatial toho nemam moc najazdene a stale hladam optimal riesenie
preto som to aj tu otvoril
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Přesně je to otom pokus omyl ale pokud budeš mít nějaký konkrétní dotaz neni problém podělit se o zkušenosti. Se setupem motoru ti tu pordí ostatní určitě lépe než já, taky se tenhle motor učim. :-D a stavim nissana na drifty. Jsem zvědavej až vyjede :-D
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
tak potom ako je naj nastavit Geometriu??
prednu napravu mam zatial do A a miernu zbiehavost
zadna podla seriovych parametrov
prednu napravu mam zatial do A a miernu zbiehavost
zadna podla seriovych parametrov
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Co se týče geometrie předku tak A nevadí je to potom lepší v rejdu,máš větší plochu pneu s asfaltem a netrhá to tolik kraje pneu a misto sbíhavosti nastav rozbíhavost potom se ti volant rychleji vrací a sám se ti přetočí z rejdu do rejdu při přehození auta, stupen rozbíhavosti kterej ti vyhovuje si musíš vyskoušet. Jinak rozbíhavost se = větší rejd. A zadní geo. asi optimal 0 sbíhavost a 0 odklony ikdyž mírný A neni na škodu
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
tak skusime rozbiehavost co to povie.
ja som este pocul ze vracaniu sa spat pomoze aj zaklon, akurat to sa dosti tazko steluje
ja som este pocul ze vracaniu sa spat pomoze aj zaklon, akurat to sa dosti tazko steluje
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
tak vidite aj v JPN maju 100%
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Myslím si že nemáš pravdu.. čím větší svornost, tím víc zabírá zatížený kolo..nomann píše:Při větší svornosti než 50% se i LSD začne v boku chovat jako open dif.Zabírá jen jedno kolo.
25%, často se ti diferák chová jak open diff, zatížené kolo občas nesevře..
75%, na odlehčené je přeneseno 100%, a na zatížené 75%, tzn. líp se utrhne..
100%, obě kola se točí stejně..
Nechápu proč píšeš, že se samosvor s více jak 50% chová jak otevřenej dif..? Pokud nemáš 100%, tak ti dycky jedno kolo zabírá víc, ale určitě se nechová jak open dif.. to se ti točí jedno kolo 100% a druhý nic..
Pokud sem něco napsal špatně nebo nejasně, nechám se rád opravit..
par veci pridam ja mam taky zavarenej diff jazdi sa s tym perfektne dalsi vec co je ta ze remo ma celkom problem v tom ze proste na jednotku to ide bokom ale ako nahle tam da dvojku tak to umiera jedna vec je ta ze tam ma ten 100% diff a sposobuje to trochu aj to ze to nevladze ale druha vec nejdemu nejak to jak pisal raddy pridas plyn a cakas teda aby to auto vytiahlo zo zakruty proste nejde to. dalsi vec je remo zatial nepouziva poriadne spojku to znamena nekopne po nej lebo ju hned znici a dojazdil preto riesi druhu a preto to auto neutrhne hned jak by potreboval. jo a este jedna vec co som si vsimol u teba nedrzal ty absolutne predok.a ja myslim ze ked sa tieto veci vychytaju takto musi ist same. jo kup to turbo co psal raddy kup k tomu taky vstriky 444 a afm nech to mas uz po kope a musi to ist
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
kua drat co kradu :)pablo píše: jo kup to turbo co psal raddy kup k tomu taky vstriky 444 a afm nech to mas uz po kope a musi to ist
no so spojkou a ruckou a karoseriou to bude o kus inde
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
No to jsem napsal blbost!! nevim na co jsem v tu chvíli nyslel, ale stále platí můj názor že optimální svornost je do 60%. při větší svornosti má auto tendence se rovnat, tudíž menší úhel. Zavařenej dif= rozbitej dif, 100% dif ten je asi vhodnej na opravdu velký tratě při velkých rychlostech.Nechápu proč píšeš, že se samosvor s více jak 50% chová jak otevřenej dif..? Pokud nemáš 100%, tak ti dycky jedno kolo zabírá víc, ale určitě se nechová jak open dif.. to se ti točí jedno kolo 100% a druhý nic..
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
Sosnová fakt neni moc velká a nejezdí se tam nijak moc rychle a 100% na mym Cuscu je na to good...a s tou tendencí se rovnat mi to taky nepřijde moc pravdivý...jakmile máš obě kola v prokluzu, nemůže se samovolně rovnat...nomann píše:No to jsem napsal blbost!! nevim na co jsem v tu chvíli nyslel, ale stále platí můj názor že optimální svornost je do 60%. při větší svornosti má auto tendence se rovnat, tudíž menší úhel. Zavařenej dif= rozbitej dif, 100% dif ten je asi vhodnej na opravdu velký tratě při velkých rychlostech.Nechápu proč píšeš, že se samosvor s více jak 50% chová jak otevřenej dif..? Pokud nemáš 100%, tak ti dycky jedno kolo zabírá víc, ale určitě se nechová jak open dif.. to se ti točí jedno kolo 100% a druhý nic..
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32