KA24ET

DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

KA24ET

Příspěvek od DOOlittle »

tak a je to tu... po podrobnej inspekcii vozu, oprave vsetkych opotrebovanych mechanickych sucasti a kontrole stavu motora som sa rozhotol osadit na svoje KAcko turbo. Zatial nic velke, staci mi nieco formatu T2 bez Intercooleru, ale mam so stavbou takychto motorov minimalne skusenosti. Ak by ste niekto nasli nejaky zaujimavy link na takuto nenarocnu stavbu, tak uvitam. Pripadne nejaku radu do zivota:) Prosim vsak komentare typu "kup SRko, a vseobecne blaboly ze treba vstreky, pumpu, cerpadlo, chip" bokom. Zaujimaju ma Konkretne tipy:) Vysledkom tejto upravy by malo byt jemne prifuknutie motoru aspon 0.2 - 0.3 bar... mozno kusok viac, ale skor asi ne. Diki za porozumenie, ale myslim to vazne:)
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: KA24ET

Příspěvek od blázen »

http://www.ka-t.org/forums/

zde najdeš odpovědi na veškeré otázky týkající se KA T
nějakou dobu se tam v tom hrabu.,.. jinak nejsilnější KA T co tam někde maj má 1000WHP
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

at uz tam das jakoukoliv turbinu, cooler bych tam dal aspon malej.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Příspěvek od DOOlittle »

aktualne riesim otazku odkial namazat turbo....blizsie som ten blok nestudoval ale dufam ze tam bude niekde stupel v olejovom kanali, aby som nemusel vrtat do bloku....
Uživatelský avatar
berco
user
Příspěvky: 133
Registrován: 29.04.2007, 12:16

Příspěvek od berco »

mozno celkom zaujmava otazka odkial ma vyvedene mazanie pre turbo CAcko ?
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

podle mě to vyvedeš kdekoliv kde je tlak oleje..ale musíš použít restriktor
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od chosecz »

DOOlittle píše:aktualne riesim otazku odkial namazat turbo....blizsie som ten blok nestudoval ale dufam ze tam bude niekde stupel v olejovom kanali, aby som nemusel vrtat do bloku....
Ja se na turbeni KA chystam v zime. Olej vemes jednoduse z pod filtra oleje :) A vracecka pak jednoduse vyvrtat do vany. Simple.

Asi nejvetsi komplikace vidim v rizeni motoru.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

chosecz píše:
DOOlittle píše:aktualne riesim otazku odkial namazat turbo....blizsie som ten blok nestudoval ale dufam ze tam bude niekde stupel v olejovom kanali, aby som nemusel vrtat do bloku....
Ja se na turbeni KA chystam v zime. Olej vemes jednoduse z pod filtra oleje :) A vracecka pak jednoduse vyvrtat do vany. Simple.

Asi nejvetsi komplikace vidim v rizeni motoru.
nějaká dobrá programovatelná jednotka to pořeší
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
johny1
user
Příspěvky: 102
Registrován: 08.02.2008, 07:25
Bydliště: vancouver, bc

Příspěvek od johny1 »

Kup si oil sandwitch adapter a s neho mozes viest olej do turba, alebo pouzit oil pressure switch ale ten sa pouziva na kontrolu tlaku oleja na palubovke.
Seriove KA niesu velmi silne, trosku detonacie v booste a odidu ti kruzky takze ak mas motor este von z auta tak by som doporucil kupit piesty a ojnice.

Na tuning si mas s coho vybrat. Ak chces usetrit praxy a si technicky typ tak sa pozri na bikirom. JWT, PDM, Calum a ine firmy na ktore si teraz nespomeniem ti nacipuju seriovu jednotku. Na ka-t najdes uplne vsetko.
DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Příspěvek od DOOlittle »

johny1> nesuhlasim, KA je nizkokompresny motor a v pripade ze das poriadne vstreky, SAFM a vsetko dobre nastavis, tak pokial je ten motor v poriadku, tak mu nemozes slabym fuknutim ublizit...tot aspon moja teoria...
Inak co sa tyka toho vyvodu na turbo, tak spod oil filtra to je na hovno, elbo je to daleko od turba (na opacnej strane) a existuje kit za par supek, ktory slusi na vyvod spod cidla tlaku oleja. Podla moznosti kupim turbo uz z restriktorom...a ak ne, holt tak sa bude musiet vybastlit
johny1
user
Příspěvky: 102
Registrován: 08.02.2008, 07:25
Bydliště: vancouver, bc

Příspěvek od johny1 »

Ja hovorim len z mojich skusenosti. Mas pravdu, KA vydrzi dost velky tlak s velmi presnym nastavenim, ale staci ze len raz ten motor detonuje a kruzky su prasknute, aj v 8psi. Toto bolo vela krat dokazane (aj s mojim motorom).

Mozno ze ka24e da tahat olej odtial ale na ka24de sa vzdy taha olej od olejoveho filtru alebo rovno z T konektorom z oil pressure switch.

EDIT
tu su fotky ze ako sa robi oil feed pre turbo na ka

http://www.ka-t.org/forums/viewtopic.ph ... +feed+line
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

DOOlittle píše:johny1> nesuhlasim, KA je nizkokompresny motor a v pripade ze das poriadne vstreky, SAFM a vsetko dobre nastavis, tak pokial je ten motor v poriadku, tak mu nemozes slabym fuknutim ublizit...tot aspon moja teoria...
Inak co sa tyka toho vyvodu na turbo, tak spod oil filtra to je na hovno, elbo je to daleko od turba (na opacnej strane) a existuje kit za par supek, ktory slusi na vyvod spod cidla tlaku oleja. Podla moznosti kupim turbo uz z restriktorom...a ak ne, holt tak sa bude musiet vybastlit

z toho fora co jsem vypozoroval tak není vhodné přeplnovat na seriové písty pro seriový KP...rozhodně koupit jiné hojně používa wiseco s KP 9:1
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

blázen píše:
DOOlittle píše:johny1> nesuhlasim, KA je nizkokompresny motor a v pripade ze das poriadne vstreky, SAFM a vsetko dobre nastavis, tak pokial je ten motor v poriadku, tak mu nemozes slabym fuknutim ublizit...tot aspon moja teoria...
Inak co sa tyka toho vyvodu na turbo, tak spod oil filtra to je na hovno, elbo je to daleko od turba (na opacnej strane) a existuje kit za par supek, ktory slusi na vyvod spod cidla tlaku oleja. Podla moznosti kupim turbo uz z restriktorom...a ak ne, holt tak sa bude musiet vybastlit

z toho fora co jsem vypozoroval tak není vhodné přeplnovat na seriové písty pro seriový KP...rozhodně koupit jiné hojně používa wiseco s KP 9:1
Nestraste ho. Male preplnanie zvladne kazdy motor. A male mysli naozaj male nie 1 bar :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

kenivruh píše:
blázen píše:
DOOlittle píše:johny1> nesuhlasim, KA je nizkokompresny motor a v pripade ze das poriadne vstreky, SAFM a vsetko dobre nastavis, tak pokial je ten motor v poriadku, tak mu nemozes slabym fuknutim ublizit...tot aspon moja teoria...
Inak co sa tyka toho vyvodu na turbo, tak spod oil filtra to je na hovno, elbo je to daleko od turba (na opacnej strane) a existuje kit za par supek, ktory slusi na vyvod spod cidla tlaku oleja. Podla moznosti kupim turbo uz z restriktorom...a ak ne, holt tak sa bude musiet vybastlit

z toho fora co jsem vypozoroval tak není vhodné přeplnovat na seriové písty pro seriový KP...rozhodně koupit jiné hojně používa wiseco s KP 9:1
Nestraste ho. Male preplnanie zvladne kazdy motor. A male mysli naozaj male nie 1 bar :)

tato cesta je naprt..to si raději šoupnu do auta CA18DET a zvednu mu plnící tlak.. pokud turbím KA24 tak jen proto,že je větší jak CA18 a líp eliminuje LAG
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Příspěvek od DOOlittle »

blazen> no zasadny problem je ten, ze moje auto sluzi na daily ride a nemozem si dovolit ho odstavit na dlhsie obdobie v garage aby som staval motor. preto volim cestu postupneho upgrade... najskor som musel porobit zakladne opravy, teraz zacinam s upravami. Aplikoval som VLSD, teraz idem nasadit poriadny Catback vyfuk, nasledne chcem dat male turbo, kupit Apexi SAFC2, nasetrit na poriadne creva a potom to roztocim ....:) ale zatial fakt je vizia len slabeho plnenia
Odpovědět