Timing chain
Timing chain
Caute potrebujem nejake dolezite info. Uz mam motor skoro cely poskladany ale vyskytol sa taky problem. Nejak mi nesedi retaz tak ako by mala. Proste mechanik to nahodit tak ako mal a furt mu to podla znaciek na retazy nevychadza ako by malo. Nejak si s tym nevie rady tak mi dal za ulohu nech zistim kde moze byt zrada. Ked sa to pretoci sadne to niekedy? Spominal ze niekedy to treba par krat pretocit a ze to sadne ale tocili sme s tym a furt to nevychadzalo nejak.
Inak mam SRko a daval som ine vacky takze tam vidim hl. dovod preco to mozno nevychadza ale vacky su priamo na SRko a neboli ziadne zmienky o inom nastaveni retaze ci ako sa tomu hovori.
Prosim o odpovede len ak mate priame skusenosti. Nestojim o nejake dohady. Dakujem
Inak mam SRko a daval som ine vacky takze tam vidim hl. dovod preco to mozno nevychadza ale vacky su priamo na SRko a neboli ziadne zmienky o inom nastaveni retaze ci ako sa tomu hovori.
Prosim o odpovede len ak mate priame skusenosti. Nestojim o nejake dohady. Dakujem
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
S vačkama nemuže byt problem tam maš ten kolik aby se to nejak neprotočilo a šptne to časovani nemuže byt.Vim že strejček to asi 3x predelaval ale nevim nic bližšiho protože sem utoho nebyl
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
ak zhodis retaz a zacnes tocit klukovku z vackami na hlave, je dost dobra sanca ze sa piesty stretnu s ventilmi, tak davaj pozor
ako ste to rozoberali? tvoj mechanik mal oznacit kde sedeli sprokets a retaz pred tym ako to zacal rozoberat a potom s klukou ani nepohnut, teraz by sa ti to velmi jednoducho skladalo
ak si fakt nevies stim poradit tak zhod predny kryt a daj retaz tak aby pasovala
ako ste to rozoberali? tvoj mechanik mal oznacit kde sedeli sprokets a retaz pred tym ako to zacal rozoberat a potom s klukou ani nepohnut, teraz by sa ti to velmi jednoducho skladalo
ak si fakt nevies stim poradit tak zhod predny kryt a daj retaz tak aby pasovala
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
johny1 píše:ak zhodis retaz a zacnes tocit klukovku z vackami na hlave
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ehm. Ked da retaz dole tak sa asi vacky pri toceni klukou nebudu tocit alebo mi nieco unika?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
No som si myslel aj ja ze to nebude ziaden problem ale proste tie znacky co su na retazy z nejakeho dovodu mechanikovi nevychadzaju. Tiez mi neni jasne preco. Jedine co ma tesi ze problem neni v retazi ani vo vackach, proste je tam len nejaky chytak preco to nesedi aj ked to prakticky urco sedi. No snad na tuto zahadu coskoro pridem
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
už sem ti to psal.. 4dobý motor má 2 cykly, takže pokud před nasazením řemenu/řetězu pootočíš klikou jednou dokola ( o 360st) a pak nasadíš rozvod,rysky se nevrátí na svá místa po kontrolním protočení, takže ten řemen/řetěz sundej a otoč kliku o 360st. pak nasad a zkontrolujbranbito píše:No som si myslel aj ja ze to nebude ziaden problem ale proste tie znacky co su na retazy z nejakeho dovodu mechanikovi nevychadzaju. Tiez mi neni jasne preco. Jedine co ma tesi ze problem neni v retazi ani vo vackach, proste je tam len nejaky chytak preco to nesedi aj ked to prakticky urco sedi. No snad na tuto zahadu coskoro pridem
toto je moje teorie příčiny tvé závady
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
už sem ti to psal.. 4dobý motor má 2 cykly, takže pokud před nasazením řemenu/řetězu pootočíš klikou jednou dokola ( o 360st) a pak nasadíš rozvod,rysky se nevrátí na svá místa po kontrolním protočení, takže ten řemen/řetěz sundej a otoč kliku o 360st. pak nasad a zkontrolujbranbito píše:No som si myslel aj ja ze to nebude ziaden problem ale proste tie znacky co su na retazy z nejakeho dovodu mechanikovi nevychadzaju. Tiez mi neni jasne preco. Jedine co ma tesi ze problem neni v retazi ani vo vackach, proste je tam len nejaky chytak preco to nesedi aj ked to prakticky urco sedi. No snad na tuto zahadu coskoro pridem
toto je moje teorie příčiny tvé závady
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
360stupnov je 2x otocit. No predal som tuto informaciu fesakovi co mi sklada motor tak dufam ze ked to spravi tak problem zmizne.blázen píše:už sem ti to psal.. 4dobý motor má 2 cykly, takže pokud před nasazením řemenu/řetězu pootočíš klikou jednou dokola ( o 360st) a pak nasadíš rozvod,rysky se nevrátí na svá místa po kontrolním protočení, takže ten řemen/řetěz sundej a otoč kliku o 360st. pak nasad a zkontrolujbranbito píše:No som si myslel aj ja ze to nebude ziaden problem ale proste tie znacky co su na retazy z nejakeho dovodu mechanikovi nevychadzaju. Tiez mi neni jasne preco. Jedine co ma tesi ze problem neni v retazi ani vo vackach, proste je tam len nejaky chytak preco to nesedi aj ked to prakticky urco sedi. No snad na tuto zahadu coskoro pridem
toto je moje teorie příčiny tvé závady
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
Dovol abych se ti vysmál, tvoje teorie s tim motorem nemá nic společnýho :-D......ano pokud máš na vačkách a klice rysky vztažené na pevné body na motoru po otočení o 360 stupňů se vrátí na značky.....pokud ti ale udává rozvod značky na řetězu a kolech musíš motorem otočit vícekrát.......bylo to myslim více než 10x už si to nepamatuju....prostě dokud se netrefí, jestli se tak nestane nikdy, máš to špatně nastavenýblázen píše:360 stupnů je jednou dokola ... ked že 90stupnov je pravý úhol a v kruhe su čtyry tieto úhly
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition