Turbo Skyline
- 200sxdriver
 - user
 - Příspěvky: 76
 - Registrován: 17.01.2008, 11:53
 - Bydliště: Veselí nad Lužnicí
 - Kontaktovat uživatele:
 
- Mirek
 - user
 - Příspěvky: 7073
 - Registrován: 16.07.2005, 14:52
 - Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
 - Kontaktovat uživatele:
 
Jak pise saigone, RB25 motory maji Hybridni turbo T28/T3, s kulickovymi lozisky. na SR bych volil urcite GT28RS. Jak se tu psalo, RB turbo ma keramicke lopatky a to turbo je vhodne maximalne do 1baru, kluci v australii foukaji i 1.1Bar, ale to uz je opravdu horni hranice. RB turbo bych spis pouzil na prestavbu NA na turbo, protoze diky keramickym lopatkam ma rychlejsi nabeh a NA motoru staci mensi plnici tlak.
			
			
									
						
							In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R  Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
			
						Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde