Problém z autem!
Problém z autem!
Ahoj mám problém,když jdu nastartovat auto tak mám problémy z nastartováním sice chytne,ale musím držet plyn otáčky mám 500 jak se to zahřeje tak je vše ok a jde to bez problémů i startování,jakmile to zase uplně schládne tak to zase dělá!Dnes jsem si vyblikal chyby z ECU a mám tam 13 – Engine Coolant Temperature Sensor (snímač teploty chladící směsi),34 – Knock Sensor (čidlo klepání) kde to najdu a jak to odstranit popřípadě koupit nové a je to tímto ty problémy se startováním??!Děkuji předem za odpovědi a co se týče hledání použil jsem,ale nic jsem pořádně nenašel...
Ked sem neco potreboval hledat pod kapotu tak sem hledal s tymto obrazkem v ruke :-D
forum/viewtopic.php?t=9922
Inak to cidlo na teplotu vody taketo problemy obcas spusobuje
forum/viewtopic.php?t=9922
Inak to cidlo na teplotu vody taketo problemy obcas spusobuje
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Presne tak, ja s tim jezdil 2 roky, ale delalo mi to problem na volnobeh, kolisaly otacky... Po oprave zkratovaneho kabelu to bylo ok. Nikde jsem neobjevil, jak se to vlastne chova a co dela ridici jednotka, kdyz detekuje klepani. To cidlo je v podstate mikrofon, naladeny na frekvenci klepani a dava do RJ napetovy signal.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
cidlo teploty vody urcite vymen, stoji to asi 150,- a me osobne to zlepsilo startovani i volnobech za studena i za tepla...
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ak sa odpaja snimac klepania, tak tam treba hodit odpor, aby ecu stale dostavala signal akoze motor neklepe. Len uz neviem ako velky odpor.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den