Úpravy výkonu S13
Úpravy výkonu S13
Zdravím, předběžně scháním někoho, kdo by mi pomohl s přestavbou motoru na S13 k finálním 600PS+. Co je třeba, kde to koupit a za kolik. A nebo jestli jde do S13 dát motor+převodovka ze Skylinu o podobném PS. Za kolik by se dal takový motor popřípadě sehnat? Klidně i 800PS to je jedno. Umíte to někdo včetně úprav ECU a pomohl by někdo? Dík.
Re: Úpravy výkonu S13
S motorem CA se rad S Kentoyou ale nejsem si jistej jestli k 600ps je vhodny volit CA a s Prestavbou na RB kontaktuj Mirka.Jo a ješte jedna vec tak i tak si nachystej neskutečne hnusnou sumu!
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: Úpravy výkonu S13
600 ps je tak brutální výkon, že si ho z CA motoru netroufám, a netroufám ti dát ani radu aby jsi si to udělal z SR motoru, nejlepší adept je asi VG motor popř RB a připrav si tak 500 000, pokud chceš aby ten motor vydržel
Re: Úpravy výkonu S13
A když se daj kovaný písty,ojnice,klika a todle všechno okolo, tak by to na těch aspoň 500PS šlo, aby to vydrželo pár 100tis. km, ne?
Re: Úpravy výkonu S13
Kerej motor?Kolik seš nato schopnej pustit penez?Domluv se s kentoyou ted si jeden postavil a on ti rekne kolik co stoji kolik co zhruba vydrži on je nato machr!
Naposledy upravil(a) Design dne 06.07.2008, 20:45, celkem upraveno 1 x.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: Úpravy výkonu S13
CA18DETDesign píše:Kerej motor?
Re: Úpravy výkonu S13
Kovaný díly do CA vyjdou na 70tis kč? Turbo tak 35tis, vstřiky nevím, ale počítám tak 15, ostrou vacku, pumpu,pevny tesneni pod hlavu a td. No mi to vychází do 150tis komplet. A mělo by to mít tak 500PS.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy výkonu S13
na 600k zapomen ,richie měl tuším 613k ? a stavba ho stála 75tis liber, tak si to vynásob 40ceti at víš do čeho jdeš.. pro 600k použij RB26DETT
BTW:za 150litrů nepostavíš ani spolehlivý motor s polovinou výkonu
BTW:za 150litrů nepostavíš ani spolehlivý motor s polovinou výkonu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Úpravy výkonu S13
musel bych nejdřív sehnat profesionála, kterej perfektně udělá kliku (vyváží), profesionála co umí šály na provázky mám, ojnice by pomohly, nevím zatím které písty by byly vhodné na tento výkon, hlava potřebuje vačky a pevná zdvihátka tak za 50, a aby vydržel 100 000km tomu nevěřím i při 500 ps, natož při 600ps, ale okolo 50 000km by vydržet mohl, ale je to sázka do loterie a nejde to udělat z jednoho motoru, ale jsou na to potřeba tak tři, aby jsi vybral (díky zdlouhavému měření) tu nejlepší hlavu a na to je potřeba pořádný měřák nejlépe třísouřadnicový od Optonu (zeiss), na kterém jsem několik let dělal a vím co dokáže změřit a s jakou přesností, protože uložení vaček musí být na takový výkon už skoro stoprocentní, měl jsem pod sebou i měřák mitutoyo (průměr) a ještě jeden deutch nějak stiefel něco nebo jak a trochu lepší průměr, dalo by se to oměřit i provázkama s kontrolním trnem, ale to je taky pakárna jak prase a nevím kdo by to zvládl, když nemám už kontakty jo a k těm měřákům se už nedostanu taky je potřeba vybrat blok s ideálním uložením, do 400ps je to ještě taková sranda, potom už tam moc prostoru k smíchu není
Re: Úpravy výkonu S13
Tolik? To snad nemůže stát tolik. Ten motor prý vydrží 300PS(ale má toho dost), tak mi neříkejte, že na 500PS, když se dají kovaný díly nepude.blázen píše:na 600k zapomen ,richie měl tuším 613k ? a stavba ho stála 75tis liber, tak si to vynásob 40ceti at víš do čeho jdeš.. pro 600k použij RB26DETT
BTW:za 150litrů nepostavíš ani spolehlivý motor s polovinou výkonu
Re: Úpravy výkonu S13
právě že u takového výkonu se nedá počítat jen s kovanýma dílama, podívej na můj motor, bojuju o blbejch 400 ps a je v něm skoro 200 000 i s turbem a to se sakramentsky držím u země, dále potřebuješ programovatelnou jednotku a nechat ten motor naladit na brzdě a jsi dalších 80 vedle, věř mi že na těch 500ps bude 500 000 tak sotva akorát, aby to CAčko trochu vydrželo, tady už běžné znalosti a možnosti nestačí, můžeš to risknout i za 250 000, ale potom musíš počítat s tím že to může vydržet jen třeba 3 000km, samozřejmě, že se občas někomu podaří takový motor i bez znalostí složit, a občas to i vydrží, ale je to sázka do loteriePDK200SX píše:Kovaný díly do CA vyjdou na 70tis kč? Turbo tak 35tis, vstřiky nevím, ale počítám tak 15, ostrou vacku, pumpu,pevny tesneni pod hlavu a td. No mi to vychází do 150tis komplet. A mělo by to mít tak 500PS.
viděl bych to na VG motor, zkontaktuj adnera, at ti napíše na kolik ho to vyšlo jen ten motor udělat, a připočti si k tomu motor, převodovku a dalších pár kravin a zjistíš reálnou cenu 500ps++
Re: Úpravy výkonu S13
a este dodam jednu vec pro vykon 500 koni je uz dobre udelat u ca18det suchou vanuKentoya píše:musel bych nejdřív sehnat profesionála, kterej perfektně udělá kliku (vyváží), profesionála co umí šály na provázky mám, ojnice by pomohly, nevím zatím které písty by byly vhodné na tento výkon, hlava potřebuje vačky a pevná zdvihátka tak za 50, a aby vydržel 100 000km tomu nevěřím i při 500 ps, natož při 600ps, ale okolo 50 000km by vydržet mohl, ale je to sázka do loterie a nejde to udělat z jednoho motoru, ale jsou na to potřeba tak tři, aby jsi vybral (díky zdlouhavému měření) tu nejlepší hlavu a na to je potřeba pořádný měřák nejlépe třísouřadnicový od Optonu (zeiss), na kterém jsem několik let dělal a vím co dokáže změřit a s jakou přesností, protože uložení vaček musí být na takový výkon už skoro stoprocentní, měl jsem pod sebou i měřák mitutoyo (průměr) a ještě jeden deutch nějak stiefel něco nebo jak a trochu lepší průměr, dalo by se to oměřit i provázkama s kontrolním trnem, ale to je taky pakárna jak prase a nevím kdo by to zvládl, když nemám už kontakty jo a k těm měřákům se už nedostanu taky je potřeba vybrat blok s ideálním uložením, do 400ps je to ještě taková sranda, potom už tam moc prostoru k smíchu není
Re: Úpravy výkonu S13
Ale na 400PS, to bude taky dost drahý. A šlo by to aspoň těch 400PS? Aby to nestálo statisíce? Prý ten motor bez kovaných dílů vydrží 300-350PS? To asi dlouho teda nevydrží.Kentoya píše:musel bych nejdřív sehnat profesionála, kterej perfektně udělá kliku (vyváží), profesionála co umí šály na provázky mám, ojnice by pomohly, nevím zatím které písty by byly vhodné na tento výkon, hlava potřebuje vačky a pevná zdvihátka tak za 50, a aby vydržel 100 000km tomu nevěřím i při 500 ps, natož při 600ps, ale okolo 50 000km by vydržet mohl, ale je to sázka do loterie a nejde to udělat z jednoho motoru, ale jsou na to potřeba tak tři, aby jsi vybral (díky zdlouhavému měření) tu nejlepší hlavu a na to je potřeba pořádný měřák nejlépe třísouřadnicový od Optonu (zeiss), na kterém jsem několik let dělal a vím co dokáže změřit a s jakou přesností, protože uložení vaček musí být na takový výkon už skoro stoprocentní, měl jsem pod sebou i měřák mitutoyo (průměr) a ještě jeden deutch nějak stiefel něco nebo jak a trochu lepší průměr, dalo by se to oměřit i provázkama s kontrolním trnem, ale to je taky pakárna jak prase a nevím kdo by to zvládl, když nemám už kontakty jo a k těm měřákům se už nedostanu taky je potřeba vybrat blok s ideálním uložením, do 400ps je to ještě taková sranda, potom už tam moc prostoru k smíchu není
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy výkonu S13
nemyslím si že turbo pro 600k bude stát 35tis, převodovka bude pro tento výkon v serii nepoužitelná, budeš muset použít jinačí, sečteš každou drahou prkotinu a 100vky táců poletí. naladit 1,8l motor pro 600k nebude vůbec jednoduché,mám obavy,že budeš jezdit na nějaké šílené palivo a budeš mít sondy snad na každým válci. Ten seznam co jsi vypsal je chudší jak moje výplata ,..pro tento výkon. Můj odhad je ,že reálně na tomto foru by se dalo za současných možností a vědomostí postavit CA18DET tak okolo 400k,..
další věcí je použitelnost, netuším jaké vačky by byly vhodné pro nějaké vhodné velké turbo,takže bys měl 600hp v hrozně vysokých otáčkách a na normální ježdění by to bylo vysloveně nepoužitelné, a cpát do toho prachy aby si stím mohl jednou ročně na mimon je nesmysl... moje rada zní,bud větší motor,nebo menší výkon. obojí bude i tak stát dost peněz.
další věcí je použitelnost, netuším jaké vačky by byly vhodné pro nějaké vhodné velké turbo,takže bys měl 600hp v hrozně vysokých otáčkách a na normální ježdění by to bylo vysloveně nepoužitelné, a cpát do toho prachy aby si stím mohl jednou ročně na mimon je nesmysl... moje rada zní,bud větší motor,nebo menší výkon. obojí bude i tak stát dost peněz.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Úpravy výkonu S13
Na CA18DET s tim zapomen, byl by to nepouzitelny motor. Musel bys nasadit obrovsky turbo, plnit sileny tlak a ve finale by to jelo jen vterinu, nez bys narazil na omezovac.
300PS z CA je akorat, pokud chces vic, dej jiny motor, s vetsim obsahem.
PS: Cena 150 000 Kc je pohadkova, ja delal CA na 300PS a rikam ti, ze v takove cene to neni realne, to je tak slabe na vsechny dily, zapominas na veci okolo a praci....
300PS z CA je akorat, pokud chces vic, dej jiny motor, s vetsim obsahem.
PS: Cena 150 000 Kc je pohadkova, ja delal CA na 300PS a rikam ti, ze v takove cene to neni realne, to je tak slabe na vsechny dily, zapominas na veci okolo a praci....
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)