Úpravy výkonu S13

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od PDK200SX »

Fajn, jsem rád, že už jsem se konečně někam dostal, díky. Takže udělám GO bloku, hlavy,kliky. Koupím kované ojnice a písty, vačku, těsnění, oil čerpadlo,vodní čerpadlo, dám oil chladič, chladič vody s vrtulí, nechám si u radyho upravit čip, dám turbo-hm to asi není z S14? A AFM z 300ZX by nestačilo? 444cc vstřiky a můžou být větší? Nebo je to zbytečný a bude to žrát kolik?
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od Mirek »

AFM z 300ZX stoji 2x tolik co Skyline AFM
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od PDK200SX »

Mirek píše:AFM z 300ZX stoji 2x tolik co Skyline AFM
Aha tak nic :D
PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od PDK200SX »

A co je todle za písty a ojnice? Jsou kované nebo obyč? http://www.apexperformance.co.uk/catalo ... 530bea513d
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od blázen »

odkaz se mi nechce otevřít, turbo z s14 je T28 na kluzným ložisku.. GTturba sou na kuličkových ložiscích.. 28r60 by mělo být tuším stejné jako T28z s14 jen je rozdíl v ložiscích.. nebo má jiné AR? to tu napíše někdo kdo ví
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od chosecz »

PDK200SX píše:Pěkný čas...
Na kolik tě vyšla celková GO motoru?(co vše jsi dělal a kupoval) Napadá tě něco na co blázen zapomněl??
Upozornuji, ze celou dobu hovorim o RX7FD, Nissan s timto setupem jeste neni dokoncen.

Ad Nissan - Cenu presne nevim, mohu ti dat seznam veci, co mam ... neni komplet, ale pro predstavu.
Veskere ceny jsou orientacni! Nechci s nikym resit kde co a jak.

vybrus bloku, nove pisty, pistni krouzky, saly apod - 30000
brouseni hlavy - 2000
Komplet motorove tesneni - 3000
NISSAN TURBO CA18DET PROSEAL STEEL HEAD GASKET - 3500
NISSAN 444CC INJECTORS SKYLINE 200SX S13 CA18DET - 4000
WALBRO GSS341 255HP - 3000
BLOW OFF (obyc) - 2000
FMIC INTERCOOLER+PIPING KIT - 10000
Silicone radiator hose CA18DET - 2000
Manifold, elbow, downpipe - 5000
GReddy Profec B Spec II Boost Controller - 7500
GARRETT GT2860RS TURBO - 25000
Keramicka lamela (brzdy.cz) - 5000
TRUST Greddy AIRINX Air Intake - 2500
Nissan Silvia CA18DET S13 Pulley Pulleys Kit - 2500
300ZX Z32 MAF AFM - 4000
budíky teplota (olej, voda), tlak oleje, adapter na měření teploty vody - 6000
Nissan SR20DET Skyline CA18DET Racing OIL COOLER KIT - 8000
Mishimoto Aluminum Radiator - 8000
HS Chip Stage 3 - 5000
NISMO Engine and Transmission Mount Set - 4500
NISMO Stainless Braided Clutch Hose - 2200
Nismo GT LSD - 22000
Silikonove hadice (4,6,8,10,16mm) - 3500
OIL CATCH TANK - 1500

Tohle jsou veci, co me napadli na prvni pohled a co jsem mel napsane. K takovemu vykonu treba musis udelat dobre brzdy a seriovy podvozek rozhodne nemuzu doporucit.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od Kentoya »

blázen píše:
chosecz píše:Takze provadim korekce, cas byl zmereny na 4.9 sec, sorry za mistake :)

Jinak ja ten vykon 300PS davam na seriovych vnitrnostech, po kompletni GO a nove dily. Doufam, ze to vydrzi ... to se uvidi po sezone :)

stím už souhlasím..tak proved 10 startů a udělej průměr a máš zrychlení 8)

na jednu strámku škoda, na druhou aspon vím že řadíme podobně a že jsem tam měl podobnej výkon
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od blázen »

Kentoya píše:
blázen píše:
chosecz píše:Takze provadim korekce, cas byl zmereny na 4.9 sec, sorry za mistake :)

Jinak ja ten vykon 300PS davam na seriovych vnitrnostech, po kompletni GO a nove dily. Doufam, ze to vydrzi ... to se uvidi po sezone :)

stím už souhlasím..tak proved 10 startů a udělej průměr a máš zrychlení 8)

na jednu strámku škoda, na druhou aspon vím že řadíme podobně a že jsem tam měl podobnej výkon

jo ty časy odpovídaj.. možná by se to zpřesnilo měřením na 200km/h GPS
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od kenivruh »

Obrázek

Vykon na motore.
http://www.tatsu.co.uk/board/garage.php ... le&CID=181

Dole mas zoznam uprav aj s miestom kde to kupil a za kolko.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od mrkevvzime »

tenhle topic by se na konci mel procistit a pak dat jako sticky nebo jak se to jmenuje :idea:
ponevadz uz je tady celkem dost infa na ktery se hodne ptaji novacci...
kuk1
user
Příspěvky: 159
Registrován: 05.11.2007, 17:14
Bydliště: Motorové nebe
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od kuk1 »

mrkevvzime píše:tenhle topic by se na konci mel procistit a pak dat jako sticky nebo jak se to jmenuje :idea:
ponevadz uz je tady celkem dost infa na ktery se hodne ptaji novacci...
Jenže je problém, že i tak sou líný číst a hledat. I když to maj pod nosem, znám z vlastní zkušenosti :D 8)
PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od PDK200SX »

blázen píše:odkaz se mi nechce otevřít, turbo z s14 je T28 na kluzným ložisku.. GTturba sou na kuličkových ložiscích.. 28r60 by mělo být tuším stejné jako T28z s14 jen je rozdíl v ložiscích.. nebo má jiné AR? to tu napíše někdo kdo ví
Divný, mě ten odkaz odsud jde. Je to z Apex Performace.
PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od PDK200SX »

kuk1 píše:
mrkevvzime píše:tenhle topic by se na konci mel procistit a pak dat jako sticky nebo jak se to jmenuje :idea:
ponevadz uz je tady celkem dost infa na ktery se hodne ptaji novacci...
Jenže je problém, že i tak sou líný číst a hledat. I když to maj pod nosem, znám z vlastní zkušenosti :D 8)
Ale mohlo by se to dát do návodů, ale chtělo by to doplňit do detailu.
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od raddy »

panove, 300k je v pohode s komplet seriovym motorom, staci len AFM, vstreky, cip, turbo, vyfuk, sanie, IC, walbro, spojka, tesnenie pod hlavu, nic viac, nic menej, zase z toho nerobte kozmicku lod.
Vhodne turbo je napr. GT2860RS alebo T3 super60trim, ostatne su bezne veci.

je to uplne v pohode vykon, jazdi sa s nim velmi dobre (s adekvatnym podvozkom), samozrejme respekt je vzdy na mieste.

co sa tyka casu na 400m, tak z 300k sa da urobit cas pod 13.5 len zo serioznym odlahcenim auta, potom sa da dostat na cas okolo 13s, samozrejme sliky...
PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od PDK200SX »

raddy píše:panove, 300k je v pohode s komplet seriovym motorom, staci len AFM, vstreky, cip, turbo, vyfuk, sanie, IC, walbro, spojka, tesnenie pod hlavu, nic viac, nic menej, zase z toho nerobte kozmicku lod.
Vhodne turbo je napr. GT2860RS alebo T3 super60trim, ostatne su bezne veci.

je to uplne v pohode vykon, jazdi sa s nim velmi dobre (s adekvatnym podvozkom), samozrejme respekt je vzdy na mieste.

co sa tyka casu na 400m, tak z 300k sa da urobit cas pod 13.5 len zo serioznym odlahcenim auta, potom sa da dostat na cas okolo 13s, samozrejme sliky...
To jsem si myslel taky, ale tady všichni píšou, že to vydrží stěží zgenerálkovaný sériový motor. Ty máš 300PS, máš to změřené? Kolik máš spotřebu? A tohle turbo a vstřiky se dá požít i pro třeba 350-400PS? Já jen, že bych dobudoucna měl o investici méně.
Odpovědět