Různý tlak na různé převodové rychlosti
Různý tlak na různé převodové rychlosti
Při různých zařazených rychlostech dosahuji různého tlaku turba (aspoň podle budíku).
Např, na dvojku to nevyleze nad 0,6b, na trojku nad 0,7b, na čtverku natlačí 1b a na pětku 1,2b.
Zkoušel jsem vyměnit boost controller (manuál) ale dělá to pořád. Je to normální?
Např, na dvojku to nevyleze nad 0,6b, na trojku nad 0,7b, na čtverku natlačí 1b a na pětku 1,2b.
Zkoušel jsem vyměnit boost controller (manuál) ale dělá to pořád. Je to normální?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Různý tlak na různé převodové rychlosti
zkoušel jsi co to dělá bez boost controleru ? Normální to asi těžko bude jsou to pěkně velký výkyvy
Re: Různý tlak na různé převodové rychlosti
keby tie vykyvy boli mensie, tak je to normalne, ale asi len po 2ku...je to dane mensou zatazou motora a tym mensim mnozstvom spalin a turbo sa neroztoci na potrebnu rychlost...ale ak nemas brutalne velke turbo, tak na 3,4,5 by to malo tlacit rovnako...
Re: Různý tlak na různé převodové rychlosti
Diky. Jak to resit, EBC?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Různý tlak na různé převodové rychlosti
TAky mi to tak nák podobně tlačí schválně se dnes kouknu jaký jsou tam odchylky
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
Re: Různý tlak na různé převodové rychlosti
skusil by som to cez normalny actuator, bez akychkolvek BC....
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Různý tlak na různé převodové rychlosti
už kdysi sem tu o tom psal.. jen pro upozornění je třeba si dát pozor na kterým převodovým stupni nastavíš max boost.. když na špatném...můžeš si při nepozorování budíků poškodit turbo vlivem vysokého boostu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Různý tlak na různé převodové rychlosti
Ale to ma velke rozdiely tam je zrada niekde inde.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Různý tlak na různé převodové rychlosti
tak tak, zrada bude inde, v principe je jedno na ktorom prev. stupni nastavis max. tlak, bud ho jednoducho dosiahnes (kvoli malej zatazi) alebo nie, nijako vsak nemoze hrozit ze ho prekrocis...Jedina moznost ako moze dosjt k prekroceniiu nastaveneho tlaku je nefincnost wastegate/BC...
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Různý tlak na různé převodové rychlosti
je to možné, měl sem i nějaké potíže s westgate,protože nešla nastavit tak,aby turbo foukalo vyšší tlak... když sem toho docílil.. byly plnící tlaky rozílné na různých stupních..ale taky mi to přijde logické,protože zátěž na 1čce a 5tce bude dost rozdílná
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Různý tlak na různé převodové rychlosti
Tak mě taky asi blbne westgate , protože mi turbo fouká 1b a to ho nemám nák zvedlej tlak:roll:
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Různý tlak na různé převodové rychlosti
Mozno mas prasknutu hadicku od turba do WG, kto vie.Kytt píše:Tak mě taky asi blbne westgate , protože mi turbo fouká 1b a to ho nemám nák zvedlej tlak:roll:
Tlak vacsinou ladim na trojke, tam uz rozdiel oproti 4 a 5 nieje tak vyrazny ako keby som to ladil napr. na dvojke. Potom este spravim skusobny beh na stvorke a znizim pripadne.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Různý tlak na různé převodové rychlosti
Nj, asi nastavím na čtverce 1bar a mělo by to být snad ok, na pětku mám full boost málokdy...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart