Vsetko ohladom uprav ECU
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
Podla mna je ten priebeh krutaku uplne adakvatny CA s danym turbom. Ak si niekto mysli ze bude max krutak uz pri 3500 tak je podla mna uplne mimo.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
pani, nazov temy znie Vsetko ohladom uprav ECU, dovolil som si nesuvisiace komentare vymazat.
Dakujem za pochopenie.
Dakujem za pochopenie.
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
Souhlas omlovám seraddy píše:pani, nazov temy znie Vsetko ohladom uprav ECU, dovolil som si nesuvisiace komentare vymazat.
Dakujem za pochopenie.
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
tak co jsem potřeboval jsem se dozvěděl (kromě ceny), a už by mě zajímala jediná věc, za kolik to zrychlí z nuly na sto, aby moje odhady byly adekvátní naměřenému výkonu u sandyho motoru, takže jestli můžu poprosit o změření z nuly na sto
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
To nevím ale na 400 metrech to prej melo cca 180 km/hKentoya píše:tak co jsem potřeboval jsem se dozvěděl (kromě ceny), a už by mě zajímala jediná věc, za kolik to zrychlí z nuly na sto, aby moje odhady byly adekvátní naměřenému výkonu u sandyho motoru, takže jestli můžu poprosit o změření z nuly na sto
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
a ještě by bylo zajímavé změřit to Gtechem, aby se dal vypočítat přibližný rozdíl v měření
taky dík
taky dík
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
a nebylo by jednodussi si to na te same brzde/dynu za litr nechat zmerit? jsou z decina myslim...
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
Jinak celkovy set-up je :
Sada pistu Wosner
Sada ojnic Wosner
Sada těsnění NISSAN
Šroub hlavního uložení NISSAN
Vstupni trubka vody NISSAN
Středící vložka hlavy motor NISSAN
Mrazová zátka NISSAN
Ojniční ložisko NISSAN
Kliková ložiska set. NISSAN
Vodní pumpa NISSAN
Olejová pumpa NISSAN
Rozvodový řemen NISSAN
Rozvodová kladka NISSAN
Napínací kladka NISSAN
ARP Hlavové štefty
Ocelové těsnění pod hlavu TOMEI 1,2 mm
Vačky motoru Tomei
Šroub klikové řemenice NISSAN
Hydroštely NISSAN
Blow-off ventil HKS
Budík tlaku turba GREDDY
Budík teloty EGT GREDDY
Řídící jednotka budíku GREDDY
Hadice mazání turba GOODRIDE
Hadice vody turba
Číslo vodního chladiče
El.sahara vodního chladiče
Silentblok motoru NISMO
Silentblok převodovky NISMO
Haltech plus cidla
Vodní chladič
Olej motorový CASTROL GTX
Olej motorový MOTUL 300 W
Chladící směs
Sání, vedení tlakového vzduchu
Sada pistu Wosner
Sada ojnic Wosner
Sada těsnění NISSAN
Šroub hlavního uložení NISSAN
Vstupni trubka vody NISSAN
Středící vložka hlavy motor NISSAN
Mrazová zátka NISSAN
Ojniční ložisko NISSAN
Kliková ložiska set. NISSAN
Vodní pumpa NISSAN
Olejová pumpa NISSAN
Rozvodový řemen NISSAN
Rozvodová kladka NISSAN
Napínací kladka NISSAN
ARP Hlavové štefty
Ocelové těsnění pod hlavu TOMEI 1,2 mm
Vačky motoru Tomei
Šroub klikové řemenice NISSAN
Hydroštely NISSAN
Blow-off ventil HKS
Budík tlaku turba GREDDY
Budík teloty EGT GREDDY
Řídící jednotka budíku GREDDY
Hadice mazání turba GOODRIDE
Hadice vody turba
Číslo vodního chladiče
El.sahara vodního chladiče
Silentblok motoru NISMO
Silentblok převodovky NISMO
Haltech plus cidla
Vodní chladič
Olej motorový CASTROL GTX
Olej motorový MOTUL 300 W
Chladící směs
Sání, vedení tlakového vzduchu
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
možná že by to bylo jednodušší, a ty vidíš problém v tom to přeměřit G techem?, já osobně ne, ale jestli je to problémGerox píše:a nebylo by jednodussi si to na te same brzde/dynu za litr nechat zmerit? jsou z decina myslim...
mě nejde o věrohodnost brzdy v děčíně, jestli máš ten pocit, mě jde o to nechat změřit ten samý výkon G techem, aby když někdo napíše změřeno Gtechem, aby se zase nenašla nějaká hlava, která by tvrdila že Gtech stojí za prd, že těch 700 koní naměřenejch Gtechem není pravda, že jediné kde se má měřit, je motorová brzda v děčíně
a taky mi jde o ztrátový koeficient který by se měl započítat při výpočtech Gtechem
snažím se opět tohle forum posunout dopředu, a ne tahat slováky z košic na brzdu do děčína kde položka za měření je to nejmenší
ad fajfka dík za seznam, a prosím tě až ten motor budeš otvírat na kontrolu jak jsou na tom šály a blok po určitém počtu kilometrů (já to na svém dělám po 20 000) postni v nějakém příspěvku stav, jedná se mi o to, aby se dalo přibližně určit po kolika tisících kilometrech je ideální měnit šály za nové a kolik vydrží blok, podle mých měření na rozebraném motoru, odhaduji že šály na CA motoru při 300hp vydrží okolo 50 000km, a blok začne foukat okolo kroužků díky ovalitě válců okolo 80 000km
ty písty jsou kované nebo klasika pro turbo, pokud by byly kované dá se opět spočítat (přibližně) kdy odejde blok na kovaných pístech
jinak je celkem jasné že sandy bude motor používat převážně na drifty a zátěž bude vysoká, takže ty odhady co mám můžou být u sandyho motoru cca dvoutřetinové
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
sorry ja to napsal blbe...myslim ze sandymu merili nekde blizko u nej...ten decin mi zustal v hlave z jejich plakatu...
...ale to je jedno, klidne Gtech ... ale to se spis domluvte mezi sebou vy...
...ale to je jedno, klidne Gtech ... ale to se spis domluvte mezi sebou vy...
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
jasně, beru to tak že sandy jezdí k fajfkovi a kdyby to šlo změřit, tak je to plus pro ostatní, když se to nezměří, nic se neděje, za zeptání celkem nic nedám
- sandy
- Member
- Příspěvky: 19
- Registrován: 27.06.2005, 00:58
- Bydliště: novy bor okr ceska lipa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
kluci ja vam to teda zmerim rad jen nevim kdeKentoya píše:jasně, beru to tak že sandy jezdí k fajfkovi a kdyby to šlo změřit, tak je to plus pro ostatní, když se to nezměří, nic se neděje, za zeptání celkem nic nedám
drifter S (sandy)
- sandy
- Member
- Příspěvky: 19
- Registrován: 27.06.2005, 00:58
- Bydliště: novy bor okr ceska lipa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
kdo ma gtech a co co toje jsem laik ja mam jen driftbox a jeste snim neumim jinak dynamometr svanda je opravdu v decineGerox píše:sorry ja to napsal blbe...myslim ze sandymu merili nekde blizko u nej...ten decin mi zustal v hlave z jejich plakatu...
...ale to je jedno, klidne Gtech ... ale to se spis domluvte mezi sebou vy...
drifter S (sandy)
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
Kentoya píše:možná že by to bylo jednodušší, a ty vidíš problém v tom to přeměřit G techem?, já osobně ne, ale jestli je to problémGerox píše:a nebylo by jednodussi si to na te same brzde/dynu za litr nechat zmerit? jsou z decina myslim...
mě nejde o věrohodnost brzdy v děčíně, jestli máš ten pocit, mě jde o to nechat změřit ten samý výkon G techem, aby když někdo napíše změřeno Gtechem, aby se zase nenašla nějaká hlava, která by tvrdila že Gtech stojí za prd, že těch 700 koní naměřenejch Gtechem není pravda, že jediné kde se má měřit, je motorová brzda v děčíně
a taky mi jde o ztrátový koeficient který by se měl započítat při výpočtech Gtechem
snažím se opět tohle forum posunout dopředu, a ne tahat slováky z košic na brzdu do děčína kde položka za měření je to nejmenší
ad fajfka dík za seznam, a prosím tě až ten motor budeš otvírat na kontrolu jak jsou na tom šály a blok po určitém počtu kilometrů (já to na svém dělám po 20 000) postni v nějakém příspěvku stav, jedná se mi o to, aby se dalo přibližně určit po kolika tisících kilometrech je ideální měnit šály za nové a kolik vydrží blok, podle mých měření na rozebraném motoru, odhaduji že šály na CA motoru při 300hp vydrží okolo 50 000km, a blok začne foukat okolo kroužků díky ovalitě válců okolo 80 000km
ty písty jsou kované nebo klasika pro turbo, pokud by byly kované dá se opět spočítat (přibližně) kdy odejde blok na kovaných pístech
jinak je celkem jasné že sandy bude motor používat převážně na drifty a zátěž bude vysoká, takže ty odhady co mám můžou být u sandyho motoru cca dvoutřetinové
Prosím tě měl bych pár takových dotazů. Jsem přeci jen lajk co tomu moc nerozumí, mám jenom 107přízpěvků na foru a ty už 4232, tak to už budeš skušený dost aby jsi mi poradil. Jak se prosímtě zadává do "G-techu" rozměr gum, jejich tvrdost, směs, zahřátí, rozměr ráfků a hodnota jejich rotační setrvačnosti, povrch toho po čem jedeš, sklon toho po čem jedeš, nadmořská výška, hustota, tlak, relativní vlhkost a jak si ten G-tech zjistí momentální váhu auta a řidiče? Musí to být vážně strašně namakaná krabička když to všechno dokáže zohlednit.
Ještě takový dotaz. Kdo ti říkal, že se s kovaným motorem jezdí vytrvalostí závody na několik desítek tisíc kilometrů ? Můj mechanik mi doporučil měnit ložiska mezi ojnicemi a klikou (jak tomu odborně říkáš šály) alespoň každých 10-15tis km. Najíždět 80tis km na kovaném motoru není reálné a také proto jsem na mém motoru použil kované jen ojnice a písty sériové. Jen tak pro zajímavost, jakých výsledků jsi dosáhl ty ? Byl jsi někde na měření výkonu, zajel jsi 1/4míle pod 13s nebo nějaký jiný sportovní výkon, třeba Mostecký okruh za 1:50 nebo tak něco. Podle tvých "měření" a "výpočtů" musíš stavět tak deset motorů každý měsíc, tak přeci musí být někde vidět reálné výsledky nebo ne ?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz