ahojte
je tomu asi tri tydny co jsem vymenil viskozni samosvor z S14 na mou S13 (byl tam open drive)
no ale mam par dotazu:
Jakoze pri prujezdu zatacku a u exitu pridanim plynu prdel ustreli tak jak bych si predstavoval (s open to nedelalo)
hure se s tim ale roztaci na miste- obcas se "donuts" podari super a obcas je to pekne na h.. - je to tou viskozni kapalinou ojebanou uz? ze to nepracuje vzdy jak ma ?
a posledni vec - kdyz je kolo na zemi a jedno ve vzduchu tak se s tim jednim da volno otacet - je to tim ze viskozni samosvor v podstate funguje na principu rotace tech teles uvnitr a uzavira jen pri vyssi rychlosti kol na ktere je princip zavisly?
diky za odpovedi (mel jsem se na to vyjebat a poridit 2 way...
VLSD z S14 - vlastnosti
Re: VLSD z S14 - vlastnosti
Holt není to pravý LSD, nemůžeš od toho chtít zázraky. Mě se s VLSD ale jezdí krásně, pravda ale že donuty nedělám Na občasný drift super.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: VLSD z S14 - vlastnosti
Tezko se vzivam do toho jak by sis predstavoval aby ti ustrelovala prdel....bez popisu co to delalo predtim a ted, je to naprosto zbytecna informace.petafm2 píše:ahojte
je tomu asi tri tydny co jsem vymenil viskozni samosvor z S14 na mou S13 (byl tam open drive)
no ale mam par dotazu:
Jakoze pri prujezdu zatacku a u exitu pridanim plynu prdel ustreli tak jak bych si predstavoval (s open to nedelalo)
hure se s tim ale roztaci na miste- obcas se "donuts" podari super a obcas je to pekne na h.. - je to tou viskozni kapalinou ojebanou uz? ze to nepracuje vzdy jak ma ?
a posledni vec - kdyz je kolo na zemi a jedno ve vzduchu tak se s tim jednim da volno otacet - je to tim ze viskozni samosvor v podstate funguje na principu rotace tech teles uvnitr a uzavira jen pri vyssi rychlosti kol na ktere je princip zavisly?
diky za odpovedi (mel jsem se na to vyjebat a poridit 2 way...
Hure se s tim roztaci protoze se ti vykon prenasi z casti na obe kola a ne na jedno jak u klasickyho difu.
Kdyz je jedno kolo na zemi, druhe ve vzduchu a mas VLSD, tak s nim jde tocit, ale mel by jsi citit odpor.....nemelo by se tocit volne...pokud ano neni to viskozni diferencial, nebo je spatny.
EDIT: Ted kdyz nad tim premyslim..pokud se to pri roztaceni na miste chova jinak nez s open difem, tak VLSD funguje...v pripade nefunkcniho VLSD by se choval uplne stejne jako open diferak....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: VLSD z S14 - vlastnosti
uplne volne ne (s open diffem to kolo slo roztocit s timhle ne)
jinak muze mi nekdo rict presny popis 1way, 1.5 way a 2way? dival jsem se na wikipedii, pochopil ale neumim si to uplne predstavit
1 way vim ze je vice jak open v normalnich situacich, bezpecny a uzamyka jen pri vetsim kroutaku? a neuzamyka kdyz nezabira kardan, je tak?
2 way zamyka vzdy, je nej na drifty a 1.5 way je kompromis mezi temi dvemi, je to tak?
jinak muze mi nekdo rict presny popis 1way, 1.5 way a 2way? dival jsem se na wikipedii, pochopil ale neumim si to uplne predstavit
1 way vim ze je vice jak open v normalnich situacich, bezpecny a uzamyka jen pri vetsim kroutaku? a neuzamyka kdyz nezabira kardan, je tak?
2 way zamyka vzdy, je nej na drifty a 1.5 way je kompromis mezi temi dvemi, je to tak?
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VLSD z S14 - vlastnosti
1 way zamyka len pri zrychlovani, 2 way zamyka aj pri brzdeni, 1.5 way zamyka pri brzdeni menej ako pri zrychlovanipetafm2 píše:uplne volne ne (s open diffem to kolo slo roztocit s timhle ne)
jinak muze mi nekdo rict presny popis 1way, 1.5 way a 2way? dival jsem se na wikipedii, pochopil ale neumim si to uplne predstavit
1 way vim ze je vice jak open v normalnich situacich, bezpecny a uzamyka jen pri vetsim kroutaku? a neuzamyka kdyz nezabira kardan, je tak?
2 way zamyka vzdy, je nej na drifty a 1.5 way je kompromis mezi temi dvemi, je to tak?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: VLSD z S14 - vlastnosti
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: VLSD z S14 - vlastnosti
super vsem diky moc za odpovedi a Mirek diky za clanek!!!