VLSD z S14 - vlastnosti

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
petafm2
user
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2008, 21:08

VLSD z S14 - vlastnosti

Příspěvek od petafm2 »

ahojte

je tomu asi tri tydny co jsem vymenil viskozni samosvor z S14 na mou S13 (byl tam open drive)
no ale mam par dotazu:
Jakoze pri prujezdu zatacku a u exitu pridanim plynu prdel ustreli tak jak bych si predstavoval (s open to nedelalo)
hure se s tim ale roztaci na miste- obcas se "donuts" podari super a obcas je to pekne na h.. - je to tou viskozni kapalinou ojebanou uz? ze to nepracuje vzdy jak ma ?
a posledni vec - kdyz je kolo na zemi a jedno ve vzduchu tak se s tim jednim da volno otacet - je to tim ze viskozni samosvor v podstate funguje na principu rotace tech teles uvnitr a uzavira jen pri vyssi rychlosti kol na ktere je princip zavisly?

diky za odpovedi (mel jsem se na to vyjebat a poridit 2 way... :sad10: :angry4:
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: VLSD z S14 - vlastnosti

Příspěvek od Peca »

Holt není to pravý LSD, nemůžeš od toho chtít zázraky. Mě se s VLSD ale jezdí krásně, pravda ale že donuty nedělám :) Na občasný drift super.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: VLSD z S14 - vlastnosti

Příspěvek od Mirek »

petafm2 píše:ahojte

je tomu asi tri tydny co jsem vymenil viskozni samosvor z S14 na mou S13 (byl tam open drive)
no ale mam par dotazu:
Jakoze pri prujezdu zatacku a u exitu pridanim plynu prdel ustreli tak jak bych si predstavoval (s open to nedelalo)
hure se s tim ale roztaci na miste- obcas se "donuts" podari super a obcas je to pekne na h.. - je to tou viskozni kapalinou ojebanou uz? ze to nepracuje vzdy jak ma ?
a posledni vec - kdyz je kolo na zemi a jedno ve vzduchu tak se s tim jednim da volno otacet - je to tim ze viskozni samosvor v podstate funguje na principu rotace tech teles uvnitr a uzavira jen pri vyssi rychlosti kol na ktere je princip zavisly?

diky za odpovedi (mel jsem se na to vyjebat a poridit 2 way... :sad10: :angry4:
Tezko se vzivam do toho jak by sis predstavoval aby ti ustrelovala prdel....bez popisu co to delalo predtim a ted, je to naprosto zbytecna informace.
Hure se s tim roztaci protoze se ti vykon prenasi z casti na obe kola a ne na jedno jak u klasickyho difu.
Kdyz je jedno kolo na zemi, druhe ve vzduchu a mas VLSD, tak s nim jde tocit, ale mel by jsi citit odpor.....nemelo by se tocit volne...pokud ano neni to viskozni diferencial, nebo je spatny.

EDIT: Ted kdyz nad tim premyslim..pokud se to pri roztaceni na miste chova jinak nez s open difem, tak VLSD funguje...v pripade nefunkcniho VLSD by se choval uplne stejne jako open diferak....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
petafm2
user
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2008, 21:08

Re: VLSD z S14 - vlastnosti

Příspěvek od petafm2 »

uplne volne ne (s open diffem to kolo slo roztocit s timhle ne)
jinak muze mi nekdo rict presny popis 1way, 1.5 way a 2way? dival jsem se na wikipedii, pochopil ale neumim si to uplne predstavit
1 way vim ze je vice jak open v normalnich situacich, bezpecny a uzamyka jen pri vetsim kroutaku? a neuzamyka kdyz nezabira kardan, je tak?
2 way zamyka vzdy, je nej na drifty a 1.5 way je kompromis mezi temi dvemi, je to tak?
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: VLSD z S14 - vlastnosti

Příspěvek od kenivruh »

petafm2 píše:uplne volne ne (s open diffem to kolo slo roztocit s timhle ne)
jinak muze mi nekdo rict presny popis 1way, 1.5 way a 2way? dival jsem se na wikipedii, pochopil ale neumim si to uplne predstavit
1 way vim ze je vice jak open v normalnich situacich, bezpecny a uzamyka jen pri vetsim kroutaku? a neuzamyka kdyz nezabira kardan, je tak?
2 way zamyka vzdy, je nej na drifty a 1.5 way je kompromis mezi temi dvemi, je to tak?
1 way zamyka len pri zrychlovani, 2 way zamyka aj pri brzdeni, 1.5 way zamyka pri brzdeni menej ako pri zrychlovani
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: VLSD z S14 - vlastnosti

Příspěvek od Mirek »

In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
petafm2
user
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2008, 21:08

Re: VLSD z S14 - vlastnosti

Příspěvek od petafm2 »

super vsem diky moc za odpovedi a Mirek diky za clanek!!! :lol:
Odpovědět