Byl by zajem o hybridni turbo s T3 prirubou?
Je to skutecne macek vhodny pro 400-600hp 1.8L - 2,5L motor.  Saci strana A/R.70 vrtulka 60,5mm/84mm, vyfukova A/R.63  vrtulka 57/60,5mm.
Ma moderni anti-surge saci housing. Jedina nevyhoda, neni chlazeno vodou(loziskova skrin se ale da vymenit z jakekoli chlazene T3).
Ac se nejedna primo o garrett, tak ma cedulku o vyvazeni.
Cena 15000,-
Zatim jen ilustracni foto
			
							P: velke turbo T3/T4
Re: P: velke turbo T3/T4
Nevim, je to spise ciste aftermaket upgrade.   Upresnuji ze ma kluzna loziska, ale axialni je zesilene-"zavodni".
			
			
									
						
							200SX S13,stage2,T3T4E trim50...
			
						Re: P: velke turbo T3/T4
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...
			
						- 
				carbon tomes
- user
- Příspěvky: 8
- Registrován: 09.06.2008, 13:19
- Bydliště: svárov 305 velké bílovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: velke turbo T3/T4
myslíte že by s ca18det dělalo neplechu?  
  
			
			
									
						
										
						 
  
Re: P: velke turbo T3/T4
Pokud stavis motor na odpovidajici vykon, tak by to neplechu na silnici urcite delalocarbon tomes píše:myslíte že by s ca18det dělalo neplechu?

200SX S13,stage2,T3T4E trim50...
			
						




