Příhlašení vlastního vozu
Příhlašení vlastního vozu
Nedávno jsem někde v nějakám webovém motoristickém magazínu narazil na návod jak příhlasit přestavěné auta nebo auta po domácku vyrobené. Nevyděli jste to někde? díkec
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Re: Příhlašení vlastního vozu
Existuje zpusob, kontaktuj mirka, zjistoval jak legalne motor. Jen se bojim, ze az zjistis ceny za testy tak si to rozmyslis.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Příhlašení vlastního vozu
to ja se moc rad podelim...at se pobavi i ostatni :-D
Dobry den,
ohledne vymeny motoru je skutecne situace takova, jakou ji popisujete. Nicmene,
pred jejim provedenim Vam doporucuji jeste kontaktovat Vasi dopravku a s urednikem
zamyslenou prestavbu projednat a ridit se jeho pozadavky.
V ramci dokladani plneni predpisu se budou dokladat ustanoveni dotcena vymenou
motoru, tj. minimalne emise, hluky a hmotnosti, pokud budou zmeny vykonu tak
brzdy, maximalni rychlost. Urednik dale muze dle sveho uvazeni pozadovat
dolozeni napr. odruseni, uchyceni motoru, spotreby paliva ci kontrolu jizdnich
vlastnosti (vyhybaci manevr dle ISO norem). Stejne tak urednik ma pravo pozadovat
stanovisko vyrobce vozidla k zamyslene prestavbe.
S cenovou urovni pocitejte cca v nasledujici vysi:
emise - 8 tis. Kc
hluk - 8 tis. Kc
brzdy - 5 tis. Kc
odruseni - 5 tis. Kc
hmotnosti - 3.5 tis. Kc
uchyceni motoru - 30 tis. Kc
jizdni vlastnosti - 40 tis. Kc
spotreba paliva - 7 tis. Kc, ale treba i jen 650,- Kc
max. rychlost - 5 tis. Kc, ale treba tez za 650,- Kc
Samozrejme, pokud bude mit urednik jine nez standardni poozadavky,
muze se cena menit, vetsinou vsak smerem nahoru.
Co se tyka ostatnich zalezitosti:
Zmenu kol Vam muze potvrdit pouze vyrobce vozidla nebo vyrobce kol (rafku),
ktere mysi byt schvaleny pro Vase auto. Jinymi slovy, vyrobce vozidla Vam muze
odsouhlasit pouziti teoreticky jakychkoli kol, vyrobce rafku pouze tech, pro ktere
je drzitelem typoveho schvaleni pro Vase vozidlo a toto schvaleni Vam musi dat k
dispozici.
U zmen karoserie bude zalezet na tom, zda to jiz bude spadat pod tzv. prestavbu
nebo to bude jen montaz doplnku. Pri prestavbe se postupuje obdobne jako u vymeny
motoru, u montaze doplnku se musi jednat o schvalene dily a prodejce k nim musi
dodat schvalovaci list.
Zdravi
XXXXXX
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- OndraS13
- user
- Příspěvky: 3264
- Registrován: 01.11.2007, 18:21
- Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Příhlašení vlastního vozu
Hm tak to je docela ne-levný :/ Ale chtěl bych dělat toho co to zkoumá , ten má třeba dobrej plat , ale zas ten strach , při zkoušení tý maximálky , něco se rozsype .... :/
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Re: Příhlašení vlastního vozu
Mno já někde právě narazil na to že je rozdíl jestli auto přestavuješ nebo ho vyrábýš bez základu v angliii je běžné koupit knížku postavit třeba cobru zajet na technickou dostaneš TP a jedeš dom u nás je to složitější ale jít by to mnělo taky... s vysokou cenou se počítá...
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Re: Příhlašení vlastního vozu
V UK je trosku jina situace..
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: Příhlašení vlastního vozu
jo slyšel jsem že v UK si koupíš knížku jak si postavit super sedmičku postavíš zajedeš na technickou dají ti platové čepičky na šroubky seřídí světla vystaví techničák a frčíš domů na číslech
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Příhlašení vlastního vozu
co se tyce stavebnicovych vozu, tak jestli to ma homologaci, bude situace obdobna i tady.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Příhlašení vlastního vozu
Problém je že to nad čím já jsem uvažoval není stavebnice ale kompletní stavba podle návodu ale bez dodaných dílů vše je podle knížky...
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Příhlašení vlastního vozu
v ČR smysl pro tuning nemají
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Příhlašení vlastního vozu
Stavebnice používaji spoustu věcí z aut který jsou homologovaný. V podstatě je celé to auto homologované, kopíruje už vyrobený auto, který muselo homologací projít. Stavět stavebnici a auto podle svých plánů je rozdíl.
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition